“Macam Crows Zero” – Pergaduhan Pelajar Sekolah Ini Cetus Buah Mulut Netizen

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Setiap dari kita tak lari dari salah faham antara satu sama lain. Banyak cara boleh dilakukan untuk menjernihkan kembali keadaan yang keruh. Selain dari berbincang secara elok, tidak dinafikan juga, pergaduhan adalah jalan pilihan untuk menyelesaikan sesuatu masalah.

Macam yang berlaku dalam video dekat bawah ni. Pergaduhan antara pelajar sekolah di perkarangan kawasan sekolah. Dah macam filem Jepun Crows Zero tu dah admin tengok. Mana tidaknya, siap pakai tie dan kemeja sekolah lagi bertumbuk sama sendiri. Cuba korang tengok video dekat bawah ni.

Crows Zero ke ni?

Admin tak pasti lah kenapa budak-budak sekolah ni bertumbuk sama sendiri. Ada lah kot tu tak puas hati mana-mana. Tapi bergaduh macam ni memang tak elok weh. Patut panggil je cikgu disiplin tu. Baru tau.

Kesian dekat pengawas ni. Terpinga-pinga dia nak buat keputusan. Tegur salah nanti kena belasah sekali pulak kan. Senyap je lah, perhati dari jauh.

Mungkin betul apa tindakan pengawas dekat atas tadi tu. Mungkin lah. Tapi kalau ikut apa yang mamat ni cakap pun betul gak. Tak lama lepas tu berbaik balik yang gaduh-gaduh ni.

Haha mungkin ni versi Malaysia kot. Admin mintak jangan lah jadi macam ni dekat sekolah-sekolah dekat negara kita ni. Tak elok gaduh-gaduh. Bukan dapat apa pun. Sakit je dapat

Betul. Dulu takde smartphone. Tapi admin still tak setuju pasal gaduh-gaduh ni. BUkat sakit badan je. Pastu kena panggil dengan cikgu disiplin. 

 

Baca: “Dah macam sinetron aku tengok [VIDEO]  Geng Mak-mak Gaduh Berebut Nak Cedok Lauk Dekat Majlis Kahwin

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.