in

“…jgn gadoh lgi tau, sian anak2.” – Netizen ‘doa’ Sajat dan Coach Yin Bahagia, Penat Tengok Drama Diorang

Sajat 2

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Umum mengetahui usahawan ‘kontroversi’ Nur Sajat, rajin memuat naik instagramnya dengan gambar dan video buat tatapan umum khususnya kepada pengikut setianya.



Menurut ohmymedia kelmarin, Sajat sekali lagi mencetuskan ‘fenomena’ apabila memuat naik sebuah video ‘romantis’ bersama teman lelakinya, Coach Yin..bukan dah putus ke sebelum pergi Lubnan masa tu?

Dalam video berdurasi kurang 30 saat itu menunjukkan Sajat melakukan aksi menggoda sewaktu Coach Yin sedang menikmati makan malam.

Bagaimanapun sebagai teman lelaki, Coach Yin dilihat ‘buat biasa’ dan bersabar dengan kerenah buah hatinya itu meskipun kelihatan sedikit terganggu untuk menjamu selera.

Video yang mendapat lebih 18 ribu likes tu tidak henti-henti dibanjiri dengan komen-komen para pengikutnya…kalau dah berbaik, baguslah kalau tak asyik gaduh je…

….nie lg sekor, gaduh benci

Komen 3 2

Bukan dah mengaku single ke….

Komen 1 2

Sajat kan pretty, mcm mana Coach Yin tak terliur…

Komen 2 2
Sumber : instagram

Sambung couple?

Sajat
Sumber : instagram

Rasanya ramai sedar yang sebelum ni Sajat dan Coach Yin ada sedikit salah faham dan dikatakan dah berpisah, namun katanya mereka dan kembali bersama sebaik sahaja Sajat pulang dari Lubnan…pulak dah, ape cerita sebenarnya ni.

Haishh admin pun dah pening, mana satu ni…korang kat luar tu doakan la yang mana baik yer, kurang-kurangkan la membawang (admin pun sama haha)

Baca : Mahu mencabar Allah Gelek Di Bulan Kelahiran Nabi, PU Amin Hentam Sajat

Puamin7

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.