“Dia tengok mak ayah buat” – Murid Lelaki Darjah 1 Kantoi Buat Oral Seks Dengan Murid Perempuan Dalam Tandas

Baru-baru ni, viral sepucuk ‘surat cinta’ yang diterima oleh seorang murid lelaki darjah 6. Khabarnya, surat tu dari seorang murid perempuan darjah 5. Surat ni telah sampai ke pengetahuan ibu budak lelaki tu yang mengaku menggigil sebaik saja baca apa yang murid perempuan tu tulis.

Bukan surat cinta biasa-biasa ajak berkenalan ke apa, tapi surat ni sangat ekstrem dan membimbangkan. Menurut laporan, murid perempuan tu tulis surat kepada murid lelaki berkenaan untuk ajak buat seks!

Sebenarnya aku nak bersetubuh dengan kau.”

Sumber: Facebook

Seorang wanita turut kongsi pengalaman suami dia sewaktu bekerja sebagai seorang guru. Melalui Twitter, dia menceritakan di sekolah rendah tempat suaminya bekerja tu juga pernah ada kes lebih kurang sama.

Tapi, yang ni lain sikit. Bukan dapat surat cinta but dua pelajar Darjah 1 ditangkap berdua-duaan di dalam tandas! Lebih dahsyat, masa kena tangkap murid lelaki tu tengah buat benda tak senonoh dengan murid perempuan tu!

Suatu hari ada anak murid lelaki Darjah 1 kena tangkap dengan budak perempuan Darjah 1 buat benda tak senonoh di dalam tandas (budak lelaki tu sedang jilat kemaluan budak perempuan).”

Gambar hiasan

Bila dah kena tangkap tu, cikgu pun soal siasat kedua-dua murid tersebut. Nak tahu apa murid lelaki tu jawab? Dia cakap dia pernah tengok mak ayah dia buat macam tu! Ya Allahhhhh…

Ramai netizen beri pendapat masing-masing dan rata-ratanya menyalahkan ibu bapa budak tu yang tak sensitif dengan benda macam ni.

“Mak bapak ni pun…even kalau nak bergaduh pun jangan depan anak. Lagilah nak buat benda ni.”

“Bukan salah anak tu, salah ibu bapa dia, bayi baru lahir ibarat kain putih, so ibu bapa dia yang mencorak anak menjadi warna apa.”

Sumber: Twitter

 

Baca: “Aku nak bersetubuh dengan kau. Sekali je, please” – Ibu Terkejut Anak Lelaki Dapat ‘Surat Cinta’ Daripada Budak Perempuan Darjah 5!

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!