“Bener-bener cinta sejati” – 11 Tahun Kahwin, Ashraf & BCL Jadi #RelationshipGoals Sebab Tak Pernah Ada Gosip Panas

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Ramai tidak dapat membayangkan jika mereka berada di tempat Bunga Citra Lestari yang kehilangan suami tercinta secara mengejut. Bunga dan Ashraf Sinclair dikira sebagai ‘power couple’ di Indonesia dan kisah cinta mereka menjadi inspirasi ramai.

Pasangan ini bernikah pada 8 November 2008 dan selama 11 tahun usia perkahwinan mereka, netizen berasa sangat teruja dan menginspirasikan Bunga dan Ashraf kerana sekali pun tidak pernah keluar gosip-gosip panas tentang rumah tangga mereka.

Sumber: Instagram

 

Pasangan favorite

Pemergian Ashraf membuat ramai orang di Indonesia dan Malaysia terkejut dan bersimpati dengan Bunga serta anak mereka, Noah. Masing-masing meluahkan rasa kasihan mereka di media sosial serta turut terkesan kerana Bunga dan Ashraf adalah pasangan kegemaran ramai.

 

“Sangat sedih dengan berita ini…”

Meskipun tidak kenal secara peribadi, ramai yang turut bersedih dan menangis membayangkan keadaan dan perasaan Bunga serta Noah yang tak dapat diungkap dengan kata-kata.

 

“Ashraf dan Bunga adalah relationship goals”

Keutuhan cinta pasangan ini sangat jelas di mata ramai apatah lagi melihat kebahagiaan kedua-duanya sejak berkahwin pada 2008.

Bunga dan Ashraf menjadi inspirasi dan ‘relationship goals’ ramai orang di Malaysia serta Indonesia. Masing-masing berasa teruja dengan hubungan pasangan ini yang kekal bersih tanpa gosip-gosip kurang menyenangkan.

View this post on Instagram

Should I…? #centralpark

A post shared by Ashraf Sinclair Official (@ashrafsinclair) on

 

“Ashraf seorang suami dan bapa yang hebat!” 

Melihat senyuman Bunga dan Noah cukup membuktikan Ashraf seorang suami dan bapa yang hebat. Sentiasa menyokong karier isteri dan sentiasa ada di sisi Noah adalah antara sifat Ashraf yang sangat jelas di mata peminat.

Al Fatihah. Moga seluruh keluarga dan rakan-rakan diberi kekuatan…

Baca: “Hampir setiap minggu datang” – Ustaz Dedah Sifat Pemurah Ashraf, Rupanya Penyumbang Tetap Rumah Anak Yatim

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!