in ,

“Apa ke bingai perangai” – [VIDEO] Abang Botak Tunjuk Samseng Pecahkan Cermin Kereta Guna Helmet Bengang Kena Hon

Selasa lepas kecoh kat media sosial satu video berdurasi hampir 3 minit yang menunjukkan seorang lelaki botak pecahkan cermin kereta seorang individu sebab bengang kena hon dengan pemandu tersebut.

Menerusi rakaman dari dashcam kereta mangsa, dalam video tersebut jelas menunjukkan lelaki botak dan rakannya yang kedua-duanya menunggang motosikal telah menghalang laluan pengguna jalan raya yang lain.

Memetik sumber facebook dan video rakaman tersebut, dikatakan ceritanya berlaku macam ni :

Mmg kbyakan budak2 motor pantang kena potong atau hon..sggp kejar nk bg warning bg isyarat lucah tunjuk penumbuk”

Mengikut cerita kedua-dua mereka syok bersembang sekaligus menyebabkan kenderaan di belakang mereka gagal untuk memotong.
Pemandu kenderaan dibelakang dipercayai hon lelaki dan kawannya itu sebelum diberikan laluan untuk memotong.
Ingat dah settle rupanya tak, lelaki botak dan kawannya mengekori kereta tersebut dan berhenti di depan kereta itu.
Mengejutkan! Lelaki itu kemudian mengambil helmetnya dan menghentakkan pada cermin kereta tadi.
Inilah keadaan kereta tadi, didakwa lelaki botak tersebut siap marah pemandu tersebut.

Bukan nak memihak kepada mana-mana individu tapi bagi admin sesiapa pun mungkin akan melakukan perkara sama seperti dilakukan pemandu kereta tersebut, bila berhadapan dengan penunggang motosikal macam ni.

Malah netizen pun rata-rata panas dengan perangai tak beretika lelaki botak tu.

Dah kenapa buat orang camtu..ko yg bawak moto berbual tgh jalan camtu, bila orang hon sentap plak..”

Kalau nak tengok video penuh, boleh klik kat bawah ni. Lokasi kejadian tak sure kat mana

Katanya Tak Puas Hati Mamat Nie Terus Hempuk Pecahkan Cermin Kereta…😧😧😧 Puncanya Mat Moto ni tak puas hati kene hon…Nasib Baek Driver Kerete Penyabo…

Posted by Viral Media Johor on Wednesday, May 29, 2019

Bertimbang rasa dalam setiap tindakan, tak perlu rasanya sampai nak hentak cermin keta tu sebab boleh cakap baik-baik kalau tak puas hati kena hon sangat.

Baca : B*doh piang Ikut Geng Mat Motor Kejut Sahur, Gadis Tayang Bra Sepanjang Jalan