“Si s*al ni melanc*p dalam kereta sambil buka pintu” – Pelajar Trauma Tengok Adegan Lelaki Gila Seks Ni!

“Si s*al ni melanc*p dalam kereta sambil buka pintu” – Pelajar Trauma Tengok Adegan Lelaki Gila Seks Ni!

 
 
00:00 /
 
1X

Haih kadang-kadang admin tak faham lah dengan perangai sesetengah manusia di zaman ni. Banyak yang sakit otak. 

Baru-baru ni, viral di media sosial pelajar sekolah di Setapak trauma kerana melihat seorang lelaki beronani di dalam kereta berdekatan dengan kawasan sekolah. Laa dah tak ada kerja ke apa ni? 

 

“Pelajar perempuan trauma sebab si sial ni melancap dalam kereta sambil buka pintu” 

Menerusi perkongsian individu tersebut di Twitter, lelaki yang tidak dikenali ni gemar melakukan aktiviti jijiknya berdekatan dengan kawasan SMK Danau Kota, Setapak. Kebanyakan pelajar perempuan yang terserempak dengan lelaki ni memang trauma habislah kerana mamat tu selamba je buka pintu sambil buat ‘projek’.

Sumber: Twitter

 

“Aku rasa brader ni ada masalah otak” 

Seperti yang admin cakap dari awal tadi, kebanyakan netizen menganggap lelaki ini ada masalah mental kerana dengan beraninya membuat perkara sedemikian di tempat awam.

Sumber: Twitter

Bersama tweet tersebut, individu ni siap tunjuk video bukti lagi yang lelaki tersebut beronani di tempat awam tanpa segan silu.

 

Netizen minta laporkan kepada polis, suggest simbah air cili kalau tak masih tak sedar diri

Rata-rata netizen yang prihatin minta pemilik Twitter buatlah laporan polis secepat mungkin sebab dia pun sudah ada bukti dan nombor plat kereta lelaki terbabit. Namun ada jugak yang jenis tak puas hati suggest suruh simbah saja air cili pada pada alat sulit lelaki tersebut.

Uishh kejam tapi kalau dah tak faham bahasa nak buat macam mana kan? 

Sumber: Twitter

Apa-apapun diharapkan pihak sekolah mahupun pihak kawasan perumahan berdekatan bolehlah jalankan tugas masing-masing dengan membanteras gejala sebegini secepat mungkin. Hari ini mungkin dia berani buat adegan tu, esok-esok takut buat benda lain pulak. Aduhai! 

Baca: “Saya horny…” – Lelaki Kena Tahan Polis Sebab Melanc*p Waktu Tunggang Motor

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!