“Ada kat dalam tapi tak cukup” – Wanita Tikam BF Sebab Bengang Burung Tak Keras Masa ‘Bersama’

Gagal menaikkan nafsu semasa diranjang, wanita 39 tahun tekad tikam teman lelakinya guna pisau sampai mati.

Wanita itu telah dijatuhkan hukuman penjara selama 15 tahun gara-gara zakar teman lelakinya tidak mengeras sewaktu ingin melakukan hubungan seks.

 

Syak dah ‘main’ dengan orang lain dulu sebelumnya

Sumber : WOB

Teman lelaki 47 tahun yang lebih dikenal sebagai Guo itu diajak oleh teman wanitanya untuk melakukan hubungan seks pada hari kejadian. Dikatakan, pasangan dari Taiwan ni dalam kedinginan, ada krisis pada masa tersebut. Jenis on off relationship

Semasa mereka ingin memulakan hubungan tersebut, dia gagal menaikkan nafsunya. Jadi, wanita tu mula syak yang lelaki tu telah melakukan hubungan intim dengan orang lain sebelum dia yang ajak.

Dipetik dari World Of Buzz, wanita yang dikenali sebagai You itu sebelum ini dah banyak kali dapat tangkap yang teman lelakinya itu curang dengannya.

Itu sebablah dia terus buat rumusan bahawa mereka berdua tidak perlu bersama lagi sebelum bertindak menikam lelaki tersebut berulang kali di leher dan perut sebelum pulang kerumah untuk bunuh diri.

Namun begitu, keluarga wanita tersebut dapat tahu niat dia masa dah sampai pulang kerumah dan terus pujuk You untuk keluar dari biliknya.

 

Selalu curang, pernah ada 3 teman wanita dalam satu masa!

Sumber : WOB

Dia menceritakan segala-galanya di balai polis untuk melaporkan perbuatan bunuhnya akibat pujukan itu.

“Ada kat dalam saya tapi saya tahu yang dia ada buat hubungan seks dengan wanita lain sebelum tu sebab tak cukup mengeras”

Kemudian, You menjelaskan tentang hubungan mereka dimana Guo ni memang selalu curang dan pernah ada 3 teman wanita dalam satu masa Bagaimanapun dia tetap bersabar dan terimanya walaupun ia menyakitkan.

Disebabkan itulah dia dah mula fed up sebab selalu dipergunakan, dia akan hubungi You kalau nak mengadakan hubungan seks sahaja walaupaun mereka dah putus.

 

Baca : KEJAM! Sebab Tegur Lauk Kurang Garam, Isteri Tikam Suami 35 Kali.

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?