“Tu bukan shake dah bang” – Aksi Kungfu Lelaki Ini Buat Netizen Pecah Perut

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Satu syarikat makanan segera popular tanah air memperkenalkan kembali kentang goreng dengan perencah pilihan. Cara untuk menikmatinya mudah, tuangkan semua kentang goreng ke dalam beg kertas yang disediakan, kemudian tuangkan perencah, dan goncang sehingga sebati.

Lain pula apa yang dibuat oleh seorang lelaki ini. Dalam video berdurasi 3 saat ini, lelaki tersebut mengoncang kentang goreng berkenaan seperti sedang berkungfu. Cuba korang tengok sendiri video dekat bawah ni.

Power sangat kungfu

Berderai air mata turun bersama kentang goreng tu. Memang kena kutip balik lah kalau nak makan. Sebelum 5 saat kuman tak sempat masuk lagi, cepat kutip boleh lah makan sikit. 

Mungkin pembungkusan tu memang tak direka untuk orang goncang macam tu. Goncang sikit-sikit sudah lah. Beriya betul goncang macam tu. Padan muka pecah.

Dia ingat pensel shaker ke nak goncang kuat-kuat macam tu. Tak pasal-pasal je jatuh. 

Confident tu memang penting. Dah macam Bruce Lee dah goncang macam tu. Style memang style, tapi dah pecah dan jatuh tu hilang style dia. Kutip balik weh. Takut kena marah sebab membazir makanan. Membazir tu kan amalan syaitan. 

 

Baca: Selamat Ke Makan Kentang Dah Tumbuh Tunas? Baca Penerangan Doktor Ni

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.