“Terhibur weh” – Netizen Terhibur Tengok Budak Ini Joget Sambil Menangis

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Telatah anak-anak memang kadang tu tak boleh diduga. Ada saja idea unik sampai buat kita geram. Geram-geram kita tu, jangan lah sampai naik tangan kat anak.

Cuba korang tengok video oleh @fahadiman93 kat bawah n pasal seorang ibu ni cuba mendidik anak dia yang dikatakan telah ketuk kepala adiknya. Denda yang ibu dia bagi adalah untuk joget. Memang kelakar weh video ni.

 

Terhibur weh!

Admin rasa cara didikan macam ni paling berkesan. Iyelah takde lah budak tu trauma kena pukul. Tapi kalau berlaku macam ni dekat tempat awam, malu budak tu nak joget kan.

Nak gelek macam mana tu? Goyang gerudi ke gelek Tiktok. Bagi option baru senang orang pilih.

Admin yang tengok video ni pun berdekah gelak, entah macam mana lah mak dia tahan kan. Mungkin dah selalu kena kot sebelum ni.

Betul, admin setuju. Macam admin cakap tadi, buat macam ni lagi elok dari pukul anak. Yang penting kita nak sampaikan pengajaran supaya tak ulang kesalahan yang sama. 

 

Baca: “Saya dah tak larat nak berdiri dan bergelek lagi”- M Daud Kilau Putus Untuk Lupakan Dunia Hiburan

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.