Netizen Pelik Safiey Illias Mampu ‘Maintain’ Kepit Suara Walaupun Tengah Kena Rasuk

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



Bagi pengikut-pengikut pengusaha kosmetik muda Safiey  Illias di Instagram, pasti anda semua tahu bahawa Safiey atau lebih mesra dengan gelaran Syinta Gila ini rajin buat live di Instagram.

Boleh dikatakan hampir setiap hari dia akan live, cuma ada sekali dia mendiam buat seketika, admin yang follow IG dia pun rasa pelik. Manakan tidak, masa tu je lah dapat berinteraksi dengannya sambil minta ‘payung’ lagu untuk dinyanyikan. Huhu!

Sampailah Safiey ada buat satu confession ni, khabarnya dia terkena sakit mistik? Betul ke? Korang tengok sendiri

 

Hantar segala apa jua sihir ke santau ke awak nak hantar ya – Safiey Illias

Sumber : Instagram

Hantar je segala apa jua sihir ke santau ke awk nak hantar ya . ALLAH BERKUASA MAKHLUK TAK ADA KUASA . NERAKA JAHANNAM BAGI ORANG SYIRIK ‼️

 

Selain itu, Saffiey juga turut memuat naik beberapa video lain di Instagram yang menunjukkan keadaannya semasa di rasuk dan sedang ‘berubat. Sekaligus perkara pada dirinya mendapat perhatian netizen.

 

Tak pernah dengar lagi aku jin suara kepit – Netizen

Umumnya, kalau diperhatikan melalui video-video atau di depan mata sendiri, apabila seseornag dirasuk pasti mereka tidak sedar dengan perbuatan mereka, bahkan suara pun menjadi garau.

Disebabkan itu, netizen mencurigai dengan kesahihan penyakit misteri yang Safiey hadapi sekarang ni. Bagi mereka tak logik sebab Safiey ‘kepit suara’. Bagaimanapun Safiey sebelum ini ada mengluarkan kenyataan begini.

 

“Nanti kena batang hidup sendiri baru tahu…Rumah ada alarm, lalat bergerak pu  berbunyi…Tu pelik apa yang berlegar “

Awk boleh ckp2 . Tp nanti kena batang hidung baru tahu . Bukan stakat syinta yg kena , @syahjames01 pun kena . Tak apa biar org buat kita , one day Allah balas jangan sampai pakai pampers xleh jalan je bila benda makan diri ya . 3 bulan set alarm 1 rumah , 1 pagi berbunyi , bilik belakang ada pergerakan . Lepastu 3 pg berbunyi ruang tamu pulak . Jam 4 berbunyi lagi dkt tangga bawah pintu masuk .

Rumah syinta ni ada alarm . Lalat bergerak ke kipas bergerak ke pun berbunyi . Kalau ada haba dapur tak tutup pun berbunyi dan dia bg tahu zone mana yg tak tutup tingkap apa semua atau yg terbuka .


Tu pelik apa yg berlegar dalam rumah ni . Kucing dkt luar balkoni .

Menurut Safiey, pasangannya Syah James juga turut terkena gangguan yang sama, gangguan bermula apabila ada ‘benda’ berlegak-legar di rumah kerana penggera canggih dirumahnya kerap berbunyi.

Hmm, tak apalah benar atau tidak kita sendiri tak tahu sebab bak kata Safiey tak kena batang hidung kita sendiri kan? 

Baca : Safiey Nak Jadi Inspirasi Wanita

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.