in

“Memang lakulah produk ni pada anak dara pecah l*bang” – Rizulala Bikin Kontroversi, Jual Produk ‘Kembalikan Dara’

Rasanya dah lama jugak kita tak dengar cerita tentang rakan seangkatan dengan Sajat iaitu Rizulala semenjak dua menjak ni. Kalau dulu dia jadi sebutan ramai sebab isu besarkan buah dada, kali ni Rizulala sentuh isu ‘dara’ pulak. Apo lagi dia ni? 

Semalam, Rizulala telah memuat naik satu posting kontroversi di Instagram yang target kepada golongan wanita yang sudah hilang dara.

Sumber: Instagram

 

“Yang jual pon ada lubang pungk*k ja. Sembang apa pasal dara” 

Rasanya admin tak perlu nak explain lagi apa yang berlaku bila Rizulala yang jelas-jelas seorang lelaki tiba-tiba upload posting begini. Ramai yang mengecam dan dia juga mendapat perhatian daripada scammer buster terkenal, Khairul Yoi di Facebook.

Menurut Khairul, dia macam tak percaya apabila seorang ‘wanita jadian’ boleh pulak menjual produk pasal dara ni semua kepada wanita tulen pulak tu. Allahu apa nak jadi dunia zaman sekarang ni! 

Lepas kongkek ngan jantan lain, cari pak sanggup dengan alasan "laki yang baik tak akan ungkit kisah silam pompuan"…

Posted by Khairul Yoi on Selasa, 22 Januari 2019

Sumber: Facebook

 

“Produk bodoh ni galakkan wanita hilang dara sebelum kawin sebab guna alasan ‘ada produk pondan boleh tolong repair'” 

Meskipun bahagian komen Instagram Rizulala tak berapa meriah dengan komen, posting daripada Khairul Yoi ni sebenarnya telah mendapat perhatian netizen yang rata-rata marah dengan produk yang dipromosi lelaki transgender tersebut.

Kebanyakannya menuduh produk tersebut boleh beri kesan buruk kepada remaja zaman sekarang dan seakan-akan bagi lesen untuk mereka lakukan seks sebelum nikah tanpa risau lagi. OMG! 

Sumber: Facebook

Apa-apapun admin nak mengingatkan kat remaja terutama wanita kat luar sana, jagalah keperibadian dan kehormatan anda. Jangan fikir nak seronok je dan gunakan produk yang entah apa-apa ni sebab ia kemungkinan boleh beri kesan buruk kepada diri.

Jaga diri ye gadis-gadis sekalian! 

Baca: “I k*ngkek dia 5 round malam tu” – 2 Wanita Berhijab Ni Dihentam Teruk Bagi Respon Lucah Masa Video Nikah