“Memang pelik Sajat punya”

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



Usahawan berjaya, Nur Sajat atau lebih dikenali sebagai Sajat memang tak lekang dengan kontroversi. Nama dia sering saja disebut-sebut dengan perkara yang tak berapa disenangi orang ramai.

Sajat dah banyak kali dihentam orang ramai kerana kekeliruan jantinanya hinggakan sudah mendapat attention daripada pihak berkenaan. Tetapi rata-rata tidak tahu apakah hasil daripada siasatan yang dijalankan itu.

Sumber: Instagram

Sajat juga dari dulu sehingga kini tidak putus-putus meyakinkan orang ramai dan cuba membuktikan bahawa dirinya adalah seorang wanita sejati. Erk!

Kini sebuah video di Instagram miliknya mendapat perhatian ramai gara-gara seluar Sajat yang ketat dan menampakkan bahagian yang tak sepatutnya, lapor Cari.

Video Sajat itu yang menampilkan dirinya sedang menari mendapat kecaman dan sindiran ramai kerana bahagian alat sulit Sajat kelihatan pelik dan tidak seperti wanita yang lain.

Memang lagi syantik!!! Di pagi hari uols!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️

A post shared by NUR SAJAT 02 (@nursajat02) on

Mereka juga sempat membuat spekulasi bahawa mungkin Sajat telah membuat pembedahan ubah jantina.

 “Ye pelik. Cuba kita pakai seluar ketat mcm tu. Tak gitu rupanya bahagian tu. Memang pelik Sajat punya.”

“Alaaa.. Ni kes nak bagi tahu beliau baru lepas buang lambang kejantanan beliau la tu..”

“Buat mahal macam mana pun takkan sama dengan ciptaan Tuhan.”

Bukan itu sahaja, ramai juga netizen yang cuba menasihati Sajat untuk kembali ke fitrah asalnya.

“Bukan Bang Sajat hensem ke, kenapa tukar jadi cantik seksi. Tuhan bukakanlah hati Bang Jat ku ni kembali ke jalan yang benar.”

“Semoga diberikan hidayah, sempat untuk berubah.”

Hmm.. Dari dulu sampai sekarang tiada pihak yang mengesahkan jantina Sajat ni dan masih tak tahu betul ke spekulasi mengatakan Sajat dah buat pembedahan tersebut.

Apa-apapun, kita doakan yang baik-baik je.

Baca: Sajat Berazam Nak Zuriat Tahun Depan

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:

Written by Amalina Zainal

Seorang yang optimis dan teliti serta berkemahiran dalam berkomunikasi; boleh bekerja dalam pasukan, berfikiran terbuka dan seorang yang menepati masa.