“Patut mereput dalam penjara” – Wanita Kongsi Cerita Macam Mana Lelaki Pedo Musnahkan Hidupnya Dalam 2 Saat

Ekoran tularnya semula kisah pedofil Nur Fitri Azmeer Nordin, ia kini sedang menjadi topik hangat antara netizen yang rata-ratanya tak bersetuju dengan golongan pembela pedofilia ini.

Perkara ini membawa seorang pengguna Twitter untuk kongsikan cerita bagaimana hidupnya musnah angkara seorang pedofil. Jom ikuti cerita wanita ini.

Tragedi berlaku ketika baru berusia 10 tahun

Tak sampai 2 saat…

Tersenyum sinis seolah bangga

Tak terhenti setakat itu, menyedari budak yang diganggunya itu ada di dalam kereta, lelaki ini dengan selambanya tersenyum sinis pada ibu budak tersebut macam bangga dengan apa yang dia dah buat.

Jadi anti lelaki dan pembenci

Mustahil untuk kahwin atau hidup normal balik

Tolong tanya anak kalau ada orang pernah sentuh

Dari penderitaan yang dilaluinya, wanita ini menyeru ibu bapa untuk tanya anak-anak kalau mereka pernah diusik oleh lelaki. Kerana tanggungjawab ibu dan bapa lebih-lebih lagi bapa adalah untuk melindungi anak dari perkara-perkara macam ni.

Bagi simpati korang untuk mangsa bukan pada pedofil

Allahu, memang besar impak pedofil kepada mangsa-mangsa mereka. So instead of kita kesiankan pedofilia, baiklah kita beri simpati kita pada mangsa-mangsa yang memerlukan macam wanita ni. Admin doakan wanita ni akan jumpa ketenangan satu hari nanti.

 

Baca: “Masuk lokap tak bermakna berubah” – Ditangkap Kerana Kes Pedo di London, Netizen Bertelagah Lelaki Ni Patut Dapat Second Chance Atau…

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson