“Melentik sangat ni, belanja erkkk” – Tak Senonoh! Lelaki Melayu Tinggal Komen Menjijikkan Pada Gambar Janna Nick Berbaju Kurung

Sejak-sejak berambut panjang dan berpenampilan agak feminin ni, pelakon drama Cari Aku Di Syurga, Janna Nick makin nampak lawa dan manis sangat.

Tambah-tambah pulak bila artis ni muat naik gambar berbaju kurung di Instagram sempena musim raya baru-baru ini. Kemain lentok manja sis Janna kita ni! 

 

“Nice tonggek, thanks for sharing” 

Meskipun Janna tiada niat nak buat semua orang ‘terpesona’ dengan kecantikannya di dalam gambar itu, admin tak menyangka pulak imej ini telah mendapat perhatian netizen dengan cara yang negatif. 

Rata-rata netizen ‘lelaki Melayu’ meninggalkan komen berunsur lucah pada gambar tersebut gara-gara ‘tak tahan’ melihat bentuk badan Janna yang menggiurkan. Aih macam-macam! 

 

 

Sumber: Twitter

 

“Card IC kata je agama Islam, tapi comment tak senonoh. Buat malu kaum Adam je. Ishhhhh” 

Komen-komen tak senonoh ni kemudian dapat perhatian netizen di Twitter yang seterusnya bash golongan terbabit yang berotak kuning. Lebih mengejutkan, ada sesetengah tu gambar profil ada anak isteri lagi, tapi berani tinggalkan komen lucah. Apa nak jadi lah orang zaman sekarang!

Sumber: Twitter

Haih tak malu ke korang yang tinggalkan komen merapu macam tu kat media sosial? Kalau ada yang kata Janna Nick kena macam tu sebab dia seksi tak jaga aurat… haa jangan tak tahu! Mira Filzah yang bertutup aurat tu pun pernah dapat komen lucah jugak tau! Macam-macam. 

Baca: “Tak perlu buat babak macam ni” – Netizen Kecam Adegan Cium Fattah Amin, Janna Nick

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!