“Lepas dia cerai, saya memang try dia gila-gila” – Netizen Mengamuk PU Abu ‘Cerita’ Kisah Cinta Dengan Hana

Nampaknya PU Abu ni tak sudah-sudah nak jadi tumpuan rakyat Malaysia. Macam tak serik pula ya?

Baru-baru ni, PU Abu dan isteri barunya Hana Azraa dijemput untuk menghadiri satu program televisyen popular. Di program tersebut, PU Abu tanpa segan silunya telah menceritakan cara dia memikat isterinya ini.

Lepas dia cerai, saya memang try dia gila-gila.”

Apa yang buat tak sedapnya, dia dok sibuk bercerita tentang cara dia memikat hati Hana ni sampai ‘terlupa’ yang ketika itu dia masih berstatus ‘laki orang’. Dah lah baru kahwin tak sampai setahun.

Netizen yang sememangnya bengang dengan perangainya tu, tambah menyampah bila PU Abu ni dengan tak segan silunya menceritakan kisah cintanya.

 

Susah sangat ke nak jaga hati orang? Kalau ya pun nak cerita sangat berpada-pada lah.

 

Baca: “Dia menyesal” – Baru Kelmarin Cerai Talak Dua, PU Abu Call Ain Ajak Rujuk Semula?

 

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson