in

Isteri Menangis Jumpa Lipstik Perempuan Lain Dalam Kereta Suami, Tapi Bila Tanya Suami Ketawa Je

Feat 22

Tidak dinafikan orang perempuan biasanya dikaitkan dengan sifat cemburu dan penuh curiga kepada pasangan masing-masing, lebih-lebih lagi mereka yang sudah berkahwin.

Tapi jangan salah sangka, ini merupakan salah satu cara mereka tunjukkan kasih sayang dan kesetiaan mereka dalam sesuatu perhubungan.

 

Jumpa lipstik perempuan lain dalam kereta suami

Macam kisah yang dikongsikan seorang wanita @nimaslaputri, sehingga perkongsiannya ini viral di media sosial.

Wanita ini berkata dia terkejut apabila terjumpa lipstik perempuan lain dalam kereta suaminya.

1 22

2 18 1

 

“Apa ada teman yang ketinggalan lipstiknya?”

Wanita ini kemudiannya bertanyakan mengenai lipstik tersebut kepada suaminya, mengharapkan jawapan jujur daripada suami walaupun mungkin pahit untuk ditelan.

Namun setelah dia bertanya kepada suami, suaminya berkata tidak tahu langsung mengenai lipstik tersebut.

3 9 1

4 3 2

Wanita itu kemudiannya tunjukkan lipstik tersebut kepada suaminya, namun lain pula yang jadi.

Mesti korang ingat suami dah kantoi kan?

 

Plot twist, isteri terciduk…

5 1

6 1

 

Video penuh korang boleh tengok kat bawah ni :

@nimaslaputri

Lipstik nya iron man 😭 #fyp #samasamadaritiktok #kunci #lipstick #masukberandagak #voiceeffects

♬ original sound – Nimas LA Putri – Nimas LA Putri

 

Baca : Isteri bangun pukul 2,3 petang, solat taknak, masak malas, rumah bersepah, asyik main ig dan fb je- Suami

Feat 21

Sumber: nimaslaputri
Sumber: nimaslaputri
Sumber: nimaslaputri
Sumber: nimaslaputri
Sumber: nimaslaputri