“Bungkus & letak di rumah terbiar” – Sepupu Jatuh Masa Main, Budak 12 Tahun Belasah Sampai Mati Sebab Takut ‘Kantoi’

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Mungkin takut kena marah dengan mak ayah, budak 12 tahun ini tekad untuk ‘rahsiakan’ yang sepupuya berumur 6 tahun ni jatuh.

Macam mana dia rahsiakan? Dia pergi pukul budak 6 tahun tu pakai papan kayu sampai mati.

 

Bunuh sebab takut mangsa report kat mak bapak pelaku

Menerusi World Of Buzz, sepupu sepapat dari China ni selalu bermain bersama, ada sekali ni budak 6 tahun ni terjatuh daripada tempat memanjat di taman dan separa sedar.

Budak 12 tahun yang dikenali sebagai Li ni jadi cuak kalau sepupu dia yang jatuh tu nanti pergi report kat mak bapak dia, jadi dia ambil kayu papan terus belasah!

Lepas kejadian tu berlaku keluarga budak perempuan yang mati tu risau sebab anak dia tak balik-balik-balik lagi, mereka pun buat lah laporan polis.

 

Terjumpa dalam satu beg

Gambar Hiasan

Keesokkan harinya (14 Julai), polis menemui mayat budak perempuan tu dalam satu rumah terbiar yang milik keluarga Li.

Menurut nenek Li, masa mayat cucu dia dijumpai, ada banyak kesan kecederaab teruk dekat belakang dan leher dia.

Pihak polis sendiri dah sah kan yang budak perempyan tu kena pukul tapi ‘barang’ yang digunakan tu tak jumpa lagi.

 

Polis tak dapat ambil tindakan sebab…

Bagaimanapun, polis dari negara tersebut tak dapat nak ambil sebarang tindakan sebab pelaku tu budak bawah umur.

Kesiannya, mungkin sebab umur dia paling tua jadi kena jaga, mungkin takut kena pukul dia sanggup buat macam tu.

Sekarang dah 2019, kadang-kadang pukul tu tak menjamin yang dia akan belajar, sah-sah lah takut sebab bukan salah dia.

 

Baca : Frust Tak Dapat Pelanggan, Pelacur Belasah Anak 1 Tahun Sampai Mati

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.