“Senak baca” – Lelaki Terkejut Bangun Tidur Nak Terkencing Sekali Tengok Zakar Dah Tak Ada, Rupa-rupanya…

Selalu jugak kita dengar macam-macam kejadian ngeri yang berlaku dekat orang yang tak sedarkan diri akibat terlalu mabuk lepas minum arak.

Tapi kali ini, kisah dia memang dahsyat dan mengerikan!

Menurut Daily Mail, seorang lelaki keluar minum dengan kawan-kawannya sebelum dia pulang ke rumah dengan salah seorang dari kawannya dan pengsan setibanya di rumah kerana terlalu mabuk.

Tapi, bila dia bangun dan pergi ke tandas untuk kencing, lelaki ni terkejut bila dia tengok zakarnya dah dipotong! Whatttt

Gambar Hiasan

Kalau korang nak tahu, insiden mengerikan ini berlaku di Kenya semasa Moses Wanyoike keluar dengan kawan-kawannya lepas seharian bekerja. So, lepas dorang dah minum selama enam jam dan dah mabuk teruk, dorang buat keputusan untuk pulang ke rumah pada pukul 2 pagi.

Dalam perjalanan pulang, salah seorang rakan Moses berulang kali cakap yang dia berharap dia boleh sunatkan Moses, tapi Moses anggap itu hanyalah gurauan.

Setibanya di rumah, rakannya potong zakar lelaki malang ini sebelum mengunyah zakar tersebut semasa Moses tak sedarkan diri. OMG!

Sumber: Daily Mail

Pihak berkuasa tempatan kejarkan Moses ke hospital berdekatan selepas menerima panggilan kecemasan. Saksi mengatakan dorang melihat darah keluar tanpa henti.

Dia nampak tak terurus. Darah keluar tak berhenti dan seluarnya koyak dari belakang.”

Orang-orang di tempat kejadian cuba untuk mencari zakar Moses yang hilang dengan harapan ia boleh dicantumkan semula, tapi tak jumpa. Dorang merasakan yang rakan Moses ini telah potong dan makan zakar tersebut.

Suspek, Gerald Mbugua telah ditangkap oleh pihak polis dan siasatan sedang dijalankan untuk mengetahui apa yang sebenarnya berlaku pada malam tersebut.

Hopefully dorang tahu apa yang berlaku, scary gila kalau kawan dia betul-betul makan anu dia.

 

Baca: Bengang Menantu Tak Bagi Nafkah Pada Isteri & Cucu, Mak Mertua Kerat Zakar Sebelum…

 

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson