in

“Really berdenyut this scene” – Gambar ‘Mesra’ Zizan Dan Pelakon Thailand Tarik Perhatian Netizen

Kaew Zizan

Rasanya nama besar seperti Zizan Razak ni tak perlu diperkenalkan lagi sebab rata-rata daripada bapa sampailah ke anak, semua dah kenal dengan pelakon dan pelawak berbakat ni.

Baru-baru ni, Zizan yang pernah digosipkan bercinta dengan Mira Filzah telah pun memuat naik sebuah gambar mesra bersama seorang gadis yang admin rasa bukan berasal dari Malaysia. Sudahlah cun, ‘mesra’ pulak tu. Apa cerita Zizang? 

 

“SAIYASUKAPHORN dan siapa lagi suka??” 

Menerusi perkongsian di Instagram Zizan, dia telah memuat naik gambar bersama pelakon wanita Thai, Kaew Korravee yang telah membintangi filem Bikers Kental bersamanya tak lama dulu.

Korang yang tengok filem mesti si Kaew ni kan?

Foto yang telah meraih lebih 80,000 likes ini mendapat perhatian ramai kerana ramai yang sukakan Kaew yang cantik jelita tu berdampingan dengan Abam Zizang.

 

“Give me kisssss” – Kaew

Namun gambar di atas tadi tiada tandingannya dengan gambar dimuat naik Kaew yang admin rasa sangat ‘wow’. Kaew melalui Instagram telah post 3 gambar ‘mesra’ bersama Zizan yang menarik perhatian ramai.

Psst… gambar ni daripada scene Bikers Kental lah gaiss. Jangan fikir bukan-bukan! 

Ini antara respond dari netizen mengenai gambar tersebut. Bang Jijan tak takut Kak Mira marah keee? 

Zizan
sumber: instagram

 

Cantiknya Kaew Korravee ni! 

Bagi mereka yang tak kenal siapa Kaew ni, dia merupakan seorang pelakon Thai-Burma yang aktif dalam dunia filem serta menjadi model bagi pelbagai iklan.

Kaew mula femes apabila melakonkan watak Emily dalam filem Deception tahun lepas dan inilah kali pertama dia berlakon dalam filem Malaysia, Bikers Kental 2.

View this post on Instagram

Namaste 🇮🇳 #bollywood

A post shared by Kaew Korravee (@kaewkorravee) on

View this post on Instagram

🧟‍♀️

A post shared by Kaew Korravee (@kaewkorravee) on

View this post on Instagram

Sawasdee kaaaaa 💕💕💕 Thanks for all the good things and also the bad things to memorable, every moments made me grown up and know myself a lot more and more. It’s all absolutely precious moments, so you have to pick some of them for driving yourself to successful the way you need to be. Yes! because life has to move on. And yeaa of course, I am always excited and feeling nervous quite often(lol), But I'm ready to living my life on:) “Thank you so much for being very supportive. And thank you to everyone who has shared. It’s gonna be an AMAZING YEAR! HAPPY NEW YEAR 2019 EVERYONE” Smileeeeeeeeee and here we go!! 😁😁😁😁😁😁🎊 #happynewyear2019 #kaewkorravee

A post shared by Kaew Korravee (@kaewkorravee) on

Jaga-jaga Zizan, nanti jatuh hati! Cian Mira Filzah…

Baca: “Rude betul!” –  Netizen Kecam Shaheizy Sam Campak Kasut, Hadiah Pemberian Zizan

Jijan