“Kalau dia tinggalkan datin kami boikot dia” – Netizen Marah Aliff Syukri Letak Caption Aibkan Isteri, Tapi ‘Edit’ Lepas Dibidas Ramai

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Sejak akhir-akhir ini, posting pasangan suami isteri Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Shahida seakan memberi hint yang mereka sedang melalui fasa getir dalam perkahwinan.

Menerusi posting Instagram terbaru Aliff Syukri, usahawan kosmetik ni memuat naik gambarnya bersama keluarga tanpa isteri dan meluah yang dia kini lebih baik sendiri namun tetap bahagia.

“Merekalah segalanya… Terkadang lebih baik sendiri tapi bahagia”

View this post on Instagram

merekalah segalanya.. Terkadang lebih baik sendiri tapi bahagia….

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

 

“Kenapa edit caption? Biarlah 1 Malaysia baca…” – DS Shahida

Pun begitu, posting tersebut telah mendapat komen daripada Datin Seri Shahida sendiri yang mempersoal mengapa suaminya menukar caption sebelum ini dengan caption baru?

Sumber: Instagram

Min tak sure caption apa yang ditulis Aliff sebelum ni, tapi menurut netizen yang sempat melihat caption tersebut sebelum dia edit, kata-kata itu menjurus kepada Datin Seri Shahida yang disifatkan tidak menghargai penat lelah dilakukannya demi keluarga. Pulakkk! 

Sumber: Instagram

 

“Saya pun geram baca caption tu, tapi saya doa baik-baik je pikir baik-baik” 

Rata-rata netizen yang membaca posting Aliff Syukri tu ternyata marah sungguh dengan tindakan jutawan kosmetik ini yang langsung tak sensitif dengan keadaan isterinya yang sedang hamil.

Malah netizen jugak rasa tak adil untuk Aliff Syukri menuduh isterinya tak berbuat apa-apa selama mereka berkahwin kerana tanpa isterinya tak mungkin Aliff dapat mengecapi kejayaan seperti sekarang ni.

Yelah kan, tak baik datuk cakap macam tu sebab datin dah berkorban lahirkan anak-anak yang comel untuk datuk kan? 

Sumber: Instagram

Haa tudiaa sampai netizen nak boikot Datuk Aliff ni! Bagi admin, harap-harap mereka berdua duduk berbincanglah dan jangan bergaduh lagi. Tak lama lagi nak dapat baby kan? Beralah lah datuk dengan isteri tu. 

Baca: “Jangan cari pasal… Ida tengah sarat” – Ibu Aliff Syukri Beri ‘Hint’ Rumah Tangga Anak & Isteri Kini Bermasalah?

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!