“Wah padu banget!” – Lihat Gaya Lelaki Indonesia Ni Mengayat Minah Arab, Pickup Lines Sempoi Beb!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Lelaki selalunya akan guna macam-macam cara untuk mengorat dan cuba berkawan dengan gadis yang disukainya. Gaya yang paling ‘top’ selalu digunakan para lelaki ialah ‘pickup lines’. Budak darjah 5 pun dah pandai atur pickup lines gaiss! 

Jadinya baru-baru ni, viral satu video di Twitter menunjukkan seorang lelaki Indonesia sedang ‘mengayat’ gadis-gadis Arab. Guess what? Dia pakai pickup lines gaiss! Lagi menarik dia sebut pickup lines dalam Bahasa Arab.

Sumber: Twitter

 

“Tahu tak apa bezanya kamu dengan internet? Internet itu 4G, kamu itu ‘4 ME’!” 

Menerusi video tersebut, seorang lelaki dilihat mendekati 3 gadis Arab yang comel-comel belaka ni dan bertanyakan soalan ‘serius’ dekat salah seorang kawannya.

Soalan pertama berbunyi, “Tahu tak apa bezanya kamu dengan internet?” Mula-mula gadis tu nampak blur sikit sebab tak paham soalan. So dia jawab tak tahu.

Lepas tu, mamat tu terus bagi jawapan, “Internet tu 4G tapi awak itu 4 ME.” Halamakkk terkedu gadis Arab tu beb!

Bila dia teruskan soalan yang kedua, gadis Arab ni dah macam dapat agak.

“Tahu tak apa perbezaan kamu dengan bintang?” 

Gadis Arab tu menggeleng. Jawapannya, “Bintang itu di langit, tapi kamu di hatiku.” Terus tersipu-sipu malu minah Arab tu siap gelak tutup mulut. Aduh brader sempoi betullah! Tengok video kat bawah ni. 

 

“Kenapa aku tersengih-sengih tengok video niii” 

Rata-rata netizen memang terkesima habislah tengok brader tu mengayat perempuan Arab dengan menggunakan Bahasa Arab. Smooth je kan? Kalah pak Arab lain! 

Kebanyakan mereka salute dengan gaya brader ni dan menyesal kenapa dari dulu tak belajar Bahasa Arab betul-betul. Kan dah melepas!

Sumber: Twitter

Admin harap video ni dapatlah beri korang motivasi untuk belajar Bahasa Arab. Bukan sebab nak mengorat perempuan Arab yang cantik-cantik tu tapi untuk ilmu di masa depan jugak!

Baca: Mula ‘Mengorat’ Cikgu Sendiri Pada Usia 13 Tahun, Selepas 7 Tahun Jadi Suami Isteri

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!