“Salam Uncle Azwan, sayalah ‘JADAH’ yang support uncle” – Diva AA ‘Hamun’ Juara AJL34, Gara-gara Tak Kenal Siapa Naim Daniel

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Disebalik kegembiraan yang dikecapi penyanyi Naim Daniel atas kemenangannya menjuarai AJL34 pada Ahad lepas, rupanya ada pula kisah tak sedap didengar.

Baru-baru ni, Naim tidak menyangka kemenangannya mendapat perhatian bekas pengacara terkenal, Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA di media sosial.

 

“Sapa jadah ni? Semak stage kunun juara?” 

Menerusi sebuah tweet yang dimuat naik Azwan (tweet kemudian dipadam), Naim dikritik Diva AA gara-gara dia tidak mengenali siapa juara AJL34 tersebut.

Sumber: Twitter

 

“Sayalah ‘jadah’ yang support Uncle Azwan semasa PRU14”

Kesal dengan apa yang ditulis Azwan, Naim kemudian memuat naik tweet bahawa dulu dia antara penyokong Azwan Ali ketika PRU14 lepas apabila bekas pengacara ni bertanding bagi kawasan Bukit Antarabangsa. Alamak!

Namun mujurlah Naim tidak melatah dan dia sekadar mendoakan semoga Azwan sentiasa di bawah lindungan Allah selalu.

Sumber: Twitter

 

“Jangan layan si Azwan Ali ni” 

Rata-rata netizen memberi sokongan dan nasihat supaya Naim terus tabah dengan kritikan dan jangan hiraukan sangat dengan apa yang disebut Azwan. Yang penting dia telah berjaya buktikan bahawa dia berjaya dengan keringat sendiri.

Sumber: Twitter

Admin sokong sangat dengan kata-kata netizen tu. Jangan hiraukan apa orang kata, yang penting Naim dah berjaya buktikan kejayaan. 

Baca: “MAK KO BISNES MERUDUMMM” – Video Cik B ‘Kutuk’ Diva AA Trending Tak Stop Azwan Terus Hina Keluarga DSV!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!