“Puasnya aku tengok” – Netizen Lega Tengok Cikgu Pra Sekolah Dibelasah Balik Oleh Bapa Lepas Tampar Anak Bertubi-tubi Depan Mata

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Eh! Kalau admin pun geram, bukan pukul mendidik tu, memang belasah gila-gila, budak-budak kot! Lebih-lebih lagi anak sendiri!

Pukul sebab nak mendidik, bukan untuk tempat lepaskan geram. Hanya disebabkan kerana enggan memakai apron, seorang cikgu pra sekolah tergamak pukul dan tampar anak dia sekuat hati depan orang tua mereka.

 

Muka anak gelisah masa nak masuk kerja

Kejadian yang berlaku Loudi, China itu dirakam menerusi video dari CCTV yang berdurasi 22 saat dan dikongsikan di Twitter.

Pada 21 November 2019, si ayah Liu hantar anak dia yang masih diperingkat pra sekolah dekat satu tadika ni, dia perasan mimik muka anak gelisah semacam. Jadi Liu pun buat keputusan untuk perhatikan anak dia sepanjang waktu persekolahan. Lapor sumber.

Persoalan dia terjawab apabila bapa dia nampak anak dia kena tampar serpertimana yang terpampang dalam video ni.

Dia mula masuk dalam monitoring room dekat dalam kelas tersebut. Cikgu tersebut mendekatianaknya dengan apron. Waktu itu anaknya tengah duduk atas riba cikgu lain sebab nak tahan dia susah nak pakai apron.

Bagaimanapun, Liu tak dikenakan sebarang tindakan selepas rakam ini di tunjukkan kepada pihak berkuasa. siasatan sekarang sedang dijalankan.

Tapi menurut guru besar dekat sekolah kata cikgu tu akan bertindak sedemikian kerana anak dia tak ikut arahan.

Hurm, kalau ya pun takkan lah sampai nak belasah macam tu sekali kan? Kalau tak tahan dengan perangai budak-budak, jangan kerja bahagian hospitaliti.

Reaksi netizen? Of course, diaorang semua puas hati sangat-sangat tengok perangai bapa dia tu.

 

Puasnya aku tengok – Netizen

Lelaki belasah perempuan memang tak elok tapi, kalau dia dah belasah anak tu tak memang dah ketepikan semua benda tu, marah je dah cukup lah.

 

Baca : “Ini baru nama jangan kejut harimau tidur” – Netizen Puas Hati Bila Mangsa ‘Rembat’ Balik Pembuli Ni

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?