in

Kalah Pilihan Raya, Melania Katanya Sedang Menunggu Masa Untuk Bercerai Dengan Trump

Melania Trump

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Setelah kalah dalam pilihan raya Presiden Amerika Syarikat (AS), Donald Trump kini katanya sedang berdepan dengan masalah perkahwinan pula apabila isterinya, Melania Trump ingin bercerai dengannya. 



Menurut Daily Mail, bekas pembantu Trump, Omarosa Manigault berkata, perkahwinan selama 15 tahun pasangan tersebut sudah pun berakhir.

4085447349

Melania kini sedang menanti ‘setiap minit’ sehingga Trump meninggalkan Rumah Putih supaya dia boleh bercerai dengan bekas presiden tersebut.

Jika Melania cuba mengambil tindakan memalukan dan meninggalkannya ketika beliau (Trump) masih dalam jawatan, beliau akan mencari jalan untuk menghukumnya,” katanya.

Sungguhpun pasangan ini memang nampak dingin di khalayak ramai, Melania, 50, dakwa dia dan suaminya mempunyai hubungan yang baik dan Trump, 74 juga mengaku yang mereka tak pernah bergaduh. Pulak ye… 

Sebelum ini, Trump pernah membuat perjanjian dengan bekas isteri keduanya, Marla Maples untuk menghalang wanita tersebut dari menerbitkan apa-apa buku atau memberi wawancara yang mengkritiknya.

Menurut peguam Christina Previte, Melania juga mungkin sudah bersetuju dengan perjanjian yang sama.

Malah sebelum ini, Melania pernah berkata yang dia menangis sebaik mengetahui suaminya memenangi pilihan raya presiden 2016 dan dia katanya tidak menyangka Trump akan menang. 

Melania kemudian menunggu 5 bulan sebelum berpindah dari New York ke Washington atas alasan anak mereka, Baron perlu tamatkan persekolahan.

View this post on Instagram

#HappyFathersDay @Potus ❤️

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on

Pun begitu, kata bekas pembantu mereka Stephanie Wolkoff pula, Melania kini sedang berunding mengenai perjanjian pasca perkahwinan untuk beri Baron bahagian yang sama daripada harta Trump.

Alahai dahlah dah kalah, isteri pulak nak tinggalkan dia kan… 

Baca: Tewaskan Trump! Joe Biden Presiden Baharu Amerika Syarikat

1Bident

Sumber: Instagram

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.