in

“Hutan atas flat” – [VIDEO] Lelaki Stress Jiran Letak Pokok Depan Rumah Sampai Susah Nak Lalu

Ft Rumah Flat Penuh Pokok Sampai Susah Lalu

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Memiliki tumbuh-tumbuhan di rumah ini selain dapat menghiasi halaman, ia ibarat satu terapi buat penghuni malah tetamu yang hadir.



Namun begitu, kena lah bergantung kepada keadaan rumah, jika ia lebih memudaratkan dan menyusahkan jiran tetangga mungkin itu sudah keterlaluan, seperti yang di hadapi oleh lelaki ini.

 

Hutan atas flat

Menerusi perkongsiannya di TikTok, dikatakan jirannya ada meletakkan daun yang lebat di koridor, apa yang menjadi tumpuan adalah rumah yang didiami itu merupakan kawasan rumah pangsapuri yang mempunyai ruang terhad sehingga menyukarkan dirinya dan mungki jiran tetangga lain lalu lalang.

@menan_banana

#fypシ #HikingFlat #BukitAmpang #Grab

♬ original sound – menanvfu2581 – menanvfu2581

Dilihat ada bermacam jenis tanaman pokok memenuhi ruang rumah sampai ke dinding, difahamkan kejadian ini berlaku di sebuah kawasan perumahan pangsapuri di Bukit Ampang.

Video yang meraih lebih daripada 90,000 jumlah tontonan dalam masa 16 jam ini mengundang pelbagai reaksi netizen.

Menjengah ke ruangan komen ada yang anggap ia perkara melucukan, ada yang kurang senang dengan tindakan tuan rumah, dan ada juga yang ambil dari sudut positif.

Rumah Flat Penuh Pokok Sampai Susah Lalu 7 Rumah Flat Penuh Pokok Sampai Susah Lalu 6 Rumah Flat Penuh Pokok Sampai Susah Lalu 5 Rumah Flat Penuh Pokok Sampai Susah Lalu 4 Rumah Flat Penuh Pokok Sampai Susah Lalu 3 Rumah Flat Penuh Pokok Sampai Susah Lalu 2 Rumah Flat Penuh Pokok Sampai Susah Lalu

Rasanya mungkin kalau nak hias tapi tidak menyukarkan orang lalu lalang mungkin ia jadi satu  Harap pada mereka yang tinggal di kawasan terhad boleh jadikan tauladan.

 

Baca : “Dia ingat rumah kusyen ke main sambung-sambung” – Netizen Troll Pemilik Rumah Flat Ni Kerana Buat Renovation Paling Extreme!

Only In M

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.