in

Caprice Tulis Caption IG ‘Double Meaning’ Pada King Coco, Ini Respon Tuan Badan…

Ft King Coo Respon Caprice

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Umumnya, ramai yang dah tau bahawa King Coco mengesahkan bahawa dia sudah bercerai dengan bekas suaminya.



Berita mengenai hubungan wanita yang pernah mendapat perhatian itu netizen beberapa tahun lalu itu diwartakan di media sosial.

Susulan dengan penularan cerita itu, ia membuatkan Caprice terpanggil setelah ada pihak ‘petik nama’ dia dalam isu tersebut.

 

Boleh tak tolong bagi number Caprice kat dia

Ada cuba ‘kenen-kenenkan’ Caprice dengan King Coco kerana kononnya ada ‘persamaan’. Caprice ada screenshot caption itu dan beri komen sinis di Instagram miliknya.

King Coco Caprice 1

Ramai netizen kurang senang dengan caption yang Caprice berikan kerana ada yang mendakwa ianya satu sindiran yang melibatkan kes pendakwah baru-baru ini.

Bagaimanapun, menerusi IG Story Caprice, dia dan King Coco ada berhubung menerusi DM dan Caprice menjelaskan bahawa King Coco tidak melatah mengenai hal ini.

King Coco Respon Caprice

Apapun, harap perkara ini tidak diperbesarkan lagi, itu pun hanyalah satu gurauan dan tuan empunya badan pun tak ada apa-apa.

Untuk rekod King Coco atau nama sebenarnya Marshaira Ismail telah melangsungkan perkahwinan bersama bekas suaminya pada 2017 lalu dan kini dikurniakan 2 orang cahaya mata.

 

Baca : “Saya sekarang living my own life” –  King Coco Dedahkan Dia Dah Lama Bercerai Dengan Suami

Collage 50

Sumber: Instagram
Sumber: Instagram

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.