Buat Hal Lagi! Gambar Panas Mirip Pegawai Menteri Pulak Tersebar

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



Lepas sorang, sorang pulak ye buat perangai! Kalau dulu, pegawai Timbalan Menteri Dalam Negeri ditangkap merakam video bawah skirt staf wanita kat kedai cermin mata, kali ni seorang lagi pegawai menteri terpalit kontroversi lepas gambar lucah miripnya viral kat Facebook.

Menurut mStar, lelaki yang mirip kepada pegawai kanan menteri dilihat sedang berposing hangat dengan seorang wanita yang tak dikenali atas katil. Gambar tu jugak mula jadi perhatian apabila ia dimuat naik sendiri oleh isteri lelaki tersebut ke media sosial.

Sumber: Facebook
Menerusi posting viral dengan caption Bahasa Cina dan Bahasa Malaysia kat Facebook, isteri lelaki tu beri amaran kepada wanita lain supaya jangan berani-berani dekat dengan suaminya. Haa dengar tu! Kalau tak jadi macam nilah. 

“Hari ini saya ingin memberi peringatan kepada semua wanita yang ingin mendekati suami saya.

“Untuk pengetahuan anda, sudah ramai wanita yang cuba memusnahkan rumah tangga kami sepanjang pekahwinan ini.

“Saya sudah terbiasa dengan situasi sebegini. Kepada semua wanita, jangan harap suami saya akan menceraikan saya untuk bersama dengan anda,” katanya.

Sumber: Facebook
Sumber: Facebook
Pun begitu, sehingga kini menteri dan pegawai yang terbabit masih tak beri apa-apa kenyataan tentang isu ni ketika dihubungi.

Haih kalau dah jadi orang penting kerajaan, jagalah peribadi diri tu baik-baik. Banyak mata-mata yang memandang tau!

Baca: KBS Bawah KJ Kantoi Antara Kementerian Paling Korup!

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:

Written by Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!