in

“Serbuk besi and abu mayat yang dihantar kat my mom”- Wanita Ceritakan Ibu Disantau Sejak Naik Pangkat

Santau8

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Zaman sekarang kena hati-hati sikit dengan orang, tak semua senang tengok apa yang kita dapat. Kadang-kadang orang yang kita selalu anggap dia baik rupanya dia lah duri dalam daging.



Sejak ibu kepada gadis ini dinaikkan pangkat, ibunya sering sakit-sakit sampailah ke satu tahap ni sakitnya itu makin melarat. Bila bawa berubat, rupa-rupanya dia dikatakan kena sihir oleh bekas rakan sekerja sendiri! Baca perkongsiannya ni.

 

My first ever experience tengok benda-benda mistik IN REAL LIFE!

Santau 1

Sampai ibunya terpaksa berhenti kerja kerana ‘sakit’ yang dia tak tahu apa yang berlaku. Lebih teruk lagi, ‘benda’ tu rupa-rupanya dah ada kat dalam badan ibunya selama 2 tahun.

 

Sakit perutla tak boleh nafasla muntahla macam ‘benda’ tu tahu nak gi berubat.

Dah nama pun ada kaitan dengan makhlus halus, ketika nak berubat macam-macam ragam ibunya kena, lebih teruk lagi ketika dalam perjalanan ada sahaja ‘halangan’ yang terjadi.

Santau2 1

Sejurus sahaja sampai ke tempat orang berubat tu, ada perkara aneh yang membuatkan gadis tu malah kami sendiri terkejut.

 

Org tu terus amik plastic bag and letak kaki my mom dalam tu… It’s act serbuk besi and abu mayat yang dihantar kat my mom!

Santau3

Kalau korang perhatikan gambar di atas yang belah kanan, korang dapat lihat ada satu bungkusan, ia tiba-tiba terjatuh di depan wanita itu. Nak tahu apa di dalamnya?

 

Tiba-tiba ada something melayang jatuh depan aku. Ada tulang manusia dan minyak dagu dalam tu

 

Menda tu dah duduk dlm badan my mom for 2 years!

Santau4

 

Dari dia dinaikkan pangkat, kami pindah rumah baru, dia start sakit

Santau5

 

Tak bgthu orgnya cuma dia bgthu orang yang buat ni perempuan and dia rakan sekerja mak aku. Dia senang hati sangat sebab my mom dah berhenti kerja

Santau6

Katanya lagi, tujuan paku itu diletakkan ke dalam badan adalah untuk menghalang ibunya daripada pulih. Bagaimanapun selepas berubat, alhamdulillah ibunya dah boleh berjalan sikit dan keadaannya lebih baik.

 

Baca : “Jangan selalu share gambar kat public” – Gambar Suami Isteri Dengan Ayat Mantra Dipercayai Sihir Pemisah Diambil Dari FB

Santau7

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.