in

“Saya tweet untuk ceritakan pengalaman je” – Influencer Vietnam Tayang Mesej Perbualan Babak Kena Potong Sebab ‘Jealousy’?

Jaaaa2

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Nampaknya isu ini jadi makin meleret apabila influencer Vietnam ini mula tunjukkan video mesej perbualannya dengan pihak produksi.



Dalam mesej itu menunjukkan lelaki yang dikatakan in charge untuk MV lagu Akim ini menjelaskan bahawa “isteri Akim tak suka” dan wanita ini buktikan bahawa perbualan itu ada menekankan jealousy.

 

Ini respon Akim..

Dalam pada itu, wanita yang dikenali sebagai Jade ini juga menjelaskan bahawa tweet dia sebelum ini hanya ingin mengimbau pengalamannya.

Namun ia menjadi isu besar, Jade akui bahawa dia dibayar untuk tugasan itu dan kenyataannya itu sebenarnya tidak sama sekali menunjukkan yang dia marah.

Bagaimanapun, dia meluahkan bahawa dia ada sedikit berang sebelum ini kerana kesian dengan team produksi yang dah bekerja keras menjayakan muzik video tersebut.

 

Jaaaaaaa

Tweet Jade ini mendapat perhatian Akim Ahmad sendiri. Retweet itu dibuat seolah-olah menyokong pendapat netizen yang mengatakan bahawa tidak suka itu tidak bermakna cemburu.

Untuk rekod, Jade sebelum ini ada muat naik tweet menceritakan pengalamannya penat datang ke Malaysia untuk menjayakan satu muzik video namun tidak dapat ditayangkan.

Boleh baca berita penuh di bawah ni.

 

Baca : “Kau rasa kau siapa si*l?” -Akim Ahmad Mengamuk Dengan Pelakon ‘Cameo’ MV Asal Lagu Rampas?

Akim7 1

Sumber: Twitter

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.