“Manusia ke tu? Selalu binatang macam tu” – Menjijikkan! Remaja Dirakam Kencing Sesuka Hati Dekat Kedai Dobi!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Macam-macam perangai remaja zaman sekarang ye! Kalau pasal kes maksiat atau pergaulan sosial yang ‘over’ tu kita dah selalu dengar. Tapi ini pulak satu kes pelik yang tak tercapai dek akal min.

Menerusi posting yang viral di Facebook, pemilik kedai dobi ni kongsikan perangai pelik seorang remaja yang dirakam di CCTV kedainya. Remaja perempuan tu rupanya dengan selamba dilihat kencing di lantai kedai lelaki terbabit. Whaaaat? 

 

“Terkinja dengan kawan, kemudian kencing atas lantai di kedai dobi saya” 

Menurut video yang dikongsikan Matnasir Baba ni, kelihatan budak tu dengan tak ada rasa malu terus bertinggung kat satu bahagian dobi tu dan buang air kecil di situ.

Lepas membuang, perempuan tu bangun dan dilihat menepis-nepis kakinya dari mengenai air najis tersebut. Uish ini jenis kencing dalam seluar ke macam mana? Tak ada tandas ke sampai terdesak sangat ke apa tu???

Sumber: Facebook

Tambah Matnasir, budak perempuan ini asalnya masuk ke kedainya bersama beberapa orang kawan atau ‘teman istimewa’. Gambar rakan budak perempuan tersebut juga sempat dirakam. Entah apalah dorang buat dalam dobi tu agaknya ya? 

Sumber: Facebook

 

“Bodoh gila perangai. Tak padan pakai tudung. Takde perasaan ek kencing kat situ?” 

Seperti yang korang dapat agak, rata-rata netizen memang kecam habis-habisanlah tindakan budak tu yang tak masuk akal langsung. Macam hilang rasa malu sampai dia boleh buat macam tu kan?

Tapi ada juga berpendapat mungkin budak ni tak betul dari segi mental kot sampai dia berani kencing di tempat awam, kan?

Sumber: Facebook

 

“OKU agaknya… sebab kencing tak buka seluar lepas tu kencing merata” 

Sumber: Facebook

Semoga mak ayah budak terbabit dapat pantau kegiatan anak-anaknya. Kesian pulak min tengok sampai kencing kat dobi. 

Baca: “Bila otak letak dekat lutut” – Jijik! Lelaki Kumur Listerine Lepas Tu Ludah Balik Masuk Botol

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!