in

“Lain kali jangan tanya!” – Safiey Illias Mengamuk Lepas Kena ‘Sound’ Isu Pecah Dara

Beberapa hari lalu, pengasas produk Safiey Illias mencetuskan kontroversi bila berkongsi kisah pertama kali dia melakukan hubungan seks selepas membuat pembedahan anu.

Perkongsian menerusi IG Live tu memang terlalu detailed hingga ia membuatkan orang ramai kurang senang.

FAAP FAAP FAAP!”

Akibatnya, dia mengeluarkan video kenyataan balas di Instagram memaki hamun netizen yang tak berpuas hati tu.

Eh dia yang cerita, kenapa orang lain pulak kena marah ni? Confused!

Netizen bertanya, Syinta jawab

Safiey yang menggelar dirinya Syinta kata, netizen yang bertanya jadi dia pun jawablah isu tu.

Kalau tak nak tahu, lain kali jangan tanya!

Sumber: Instagram

Kan..netizen juga yang bersalah, pergi tanya waktu dia buat IG Live kenapa! Kuikuikui..

“Kembalilah ke pangkal jalan..”

Netizen pun rasa Safiey patut boleh fikir dulu sebelum jawab soalan tu semua. Takdelah nak sentap-sentap bagai.

Patutnya Syinta pun tak payah jawab je soalan tu kalau rasa tak selesa.

Sumber: Instagram

Tak kurang juga yang bagi peringatan supaya dia kembali ke pangkal jalan.

Sumber: Instagram
Sumber: Instagram
Sumber: Instagram

Dah-dahlah keluarkan video mengarut macam ni. Bulan Ramadhan tak lama lagi je ni. Semoga Syinta pun dapat kembali ke pangkal jalan.

Baca: “Knp lubang aku mcm berdenyut-denyut?” – Safiey Illias Cerita Pengalaman ‘First Time Main’ Lepas Potong Anu