“Jangan fie, ingat Allah” – Muat Naik Gambar Berimej Wanita, Netizen Syak Safiey Illias Beri ‘Hint’ Kembali Perangai Lama?

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Setelah sekian lama tidak memunculkan diri di media sosial dan katanya sudahpun kembali ke pangkal jalan, semalam, jutawan kosmetik Safiey Illias mengejutkan pengikutnya di media sosial.

Menerusi akaun Instagram peribadinya, Safiey telah memuat naik gambar dirinya berambut panjang dan berimej seperti seorang wanita dengan caption mencurigakan iaitu,

Masa untuk kembali. Wait and see.” 

 

Sudah buang implan silikon dan berimej seperti lelaki tapi… 

Kalau korang ikuti kisah Safiey sebelum ni, ramai yang tahu Safiey ni pada awalnya berimej seperti perempuan dan telahpun kembali ke fitrahnya buat kali yang pertama.

Tapi tak tahu apa penyebabnya, Safiey kembali berubah dan sekali lagi bertaubat menjadi lelaki semula apabila dia benar-benar nekad dengan membuang implan silikon dan mendiamkan diri daripada media sosial buat seketika waktu.

Perubahan Safiey ternyata mendapat sokongan netizen ramai meskipun masih ada yang mengecam dan menganggap perubahan ni pun sementara juga kerana Safiey akan kembali jadi ‘wanita’ bila ‘poket sudah kering’. Erk! 

 

“Emm tak tau la nak cakap macam mana kalau nak jadi perempuan sekali lagi… murung!” 

Gambar yang dimuat naik Safiey ini mendapat pelbagai respon netizen yang rata-rata keliru dengan apa yang dimaksudkannya sebagai ‘masa untuk kembali’. Ada yang mengagak Safiey akan kembali dengan imej lama dan rata-rata menasihati supaya Safiey kembali mengingati Allah. 

Malah ada juga mengugut untuk ‘unfollow’ sebab benci perkara ni dah berulang berkali-kali dan seakan Safiey sengaja melakukannya demi marketing produk. Ah min pun fening! 

Sumber: Instagram

Apa-apapun kita bersangka baik je lah, mana tahu Safiey nak mengimbau kenangan jadi perempuan ke. Doakan semoga imannya masih teguh dalam hati. Aaminnn. 

Baca: “Termakbul doa mak” – Safiey Tunjuk Gambar Dada Masih Berbalut Lepas Buat Pembedahan Buang Silikon

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!