“Ini ke bangga sangat kulit hitam tu” – Video ‘Liar’ Haneesya Hanee Juara Dewi Remaja 2018 Tersebar, Teguk Arak Di Kelab Malam

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



“Ini ke bangga sangat kulit hitam tu” – Video ‘Liar’ Haneesya Hanee Juara Dewi Remaja 2018 Tersebar, Teguk Arak Di Kelab Malam

 
 
00:00 /
 
1X

Jujur admin katakan yang admin sangat kagum dengan kemenangan yang diraih Haneesya Hanee sebagai juara Dewi Remaja 2018/2019 lepas. Setelah melalui pelbagai cabaran, Haneesya yang hitam manis ini berjaya membuktikan warna kulit bukanlah penghalang untuk gapai kejayaan.

Sumber: Blog

Namun baru-baru ini, admin terkejut apabila tersebarnya beberapa buah video di Twitter akan seorang gadis mirip Haneesya dilihat sedang berparti sakan dan meneguk arak di sebuah kelab malam bersama rakan-rakan. 

 

“Wow Dewi Remaja sangat. Ini ke yang bangga sangat kulit hitam tu cantik LOL” 

Menerusi tweet yang viral itu, gadis mirip Haneesya dilihat meneguk gelas kecil yang admin agak sebagai arak dan kelihatan botol tersebut jugak penuh bersusun di atas meja. Emm nak kata air Ribena… takkanlah dorang serve Ribena kat kelab malam kan! 

Sumber: Twitter

 

“Alah Dewi Remaja memang macam tu. Tak heran. Bukannya Tokoh Maal Hijrah” 

Rata-rata netizen yang melihat video tersebut meluahkan rasa tak puas hati bagaimana gadis yang seperti ‘itu’ boleh memenangi pertandingan Dewi Remaja ni. Tapi ada jugak yang tak kisah dan anggap ni hal biasa di kalangan geng ‘budak baru nak up’.

Sumber: Facebook

Apa-apapun admin tak nak cakap lebih sebab belum terbukti lagi gadis di dalam video itu merupakan Haneesya. Semoga juara Dewi Remaja ni lekas-lekas beri penjelasan lanjut supaya tak muncul lagi gosip liar yang bakal menjejaskan reputasinya. 

Baca: “My Husband” – Foto ‘Mesra’ Dengan Gadis Ukraine Tersebar, Betul Ke Zul Ariffin Dah Berkahwin?

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!