“Bukan dijaga malah diseksa!” – Isteri Tergamak Aniaya Suami OKU, Pukul & Seret Bila Kurang Duit Mengemis

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Entah apalah nak jadi dengan dunia sekarang ni… Baru-baru ni, viral satu posting viral yang menunjukkan seorang isteri menganiaya suaminya yang juga seorang OKU.

Menerusi perkongsian di Facebook, wanita itu didakwa memarahi suaminya tanpa belas kasihan di tepi jalan dekat Palembang, Indonesia. 

 

Pukul, seret suami OKU

Lebih menyayat hati, lelaki OKU tu bukan saja dimarahi tetapi isterinya telah memukul dan menyeret lelaki itu ke tepi jalan. Semuanya dikatakan kerana lelaki itu mengemis tapi tidak mendatangkan sebarang hasil. Allahuuu… 

Sumber: Facebook

Posted by Florence Wong on Sunday, December 22, 2019

 

Orang ramai yang melihat kejadian tu pulak macam tak berbuat apa-apa dan membiarkan wanita itu lakukan sesuka hatinya kepada lelaki tersebut.

Korang juga boleh tengok, sebelum si isteri beredar dari situ, dia sempat lagi nak lemparkan batu pada suaminya tau! Haih derhaka sangat ni. Tapi menurut posting kat atas, mujurlah si perakam sempat membantu.

Posted by Florence Wong on Sunday, December 22, 2019

 

Sumber: Facebook

 

“Suami memang kepala rumah tangga yang mencari nafkah tapi…” 

Rata-rata netizen yang melihat video tu sangat bersimpati dengan nasib yang menimpa lelaki OKU tu.

Tindakan keras dan tak masuk akal isterinya juga dikecam netizen kerana seorang isteri tak sepatutnya berkelakuan buruk terhadap suaminya sampai macam tu sekali. Tak kesian ke kat husband tu??

Sumber: Facebook

Harap netizen kat luar sana ambillah kisah ini sebagai pengajaran. Kesian suami OKU dibuat macam tu. 

Baca: “Berdosa ke saya?” – Netizen Ucap Tahniah Dekat Wanita Ni Sebab Pukul Suami Dengan Kayu ‘Besbol’ Sampai Patah Kaki

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!