Atuk Durjana! Paksa Cucu, Anak Buah Umur 10 & 12 Tahun Tengok Porn & Rogol Masa Isteri Tidur

Tak berhati perut! Sikap atuk dia ni bagai haruan makan anak! Tergamak lelaki berumur 56 tahun ini jadikan anak buah dan cucu yang umurnya masih ‘mentah’ lagi sebagai pemuas nafsu.

Lebih keji lagi kegiatan atuk durjana ini buat benda tak bermoral pada cucunya yang baru berumur 10 tahun & anak buah isterinya yang berumur 12 tahun itu dah sekian lamanya tapi diugut supaya tak bongkar kan rahsia!

 

Cucu dirogol sejak bulan Februari lalu

Perbuatan terkutuk itu berlaku di daerah Kotagede, Yogyakarta. Rabu lalu cucu ni ada mengadu sakit kat perut masa nak membuang air kecil dan berjalan.

Lepas buat check up  di hospital, baru terbingkar yang budak perempuan malang itu sebenarnya telah dirogol berulang kali dan doktor menasihati keluarga mangsa supaya membuat laporan polis.

Menurut sumber, Ketua Polis Kotagede, Abdul Rochman S.Ag menjelaskan bahawa mangsa telah diugut untuk merahsiakan kejadian tu. Lebih teruk lagi bila….

“Pelaku merogol cucunya selama hampir setahun, bermula Februari lalu.

“Pelaku melakukan perbuatan itu setiap kali isterinya tidur.

 

Paksa kedua-dua mangsa tonton filem porno bersamanya.

Bukan tu je tau, mangsa lain anak saudara isterinya juga turut menjadi mangsa nafsu serakah si atuk tak guna ni. Nak suruh tutup mulut, dia akan selalu bagi hadiah dan duit kepadanya.

Lebih jijik lagi, siap paksa kedua-dua mangsa tonton filem porno dengan dia lagi! Mangsa kini mengalami trauma dan psikologi teruk disebabkan selalu diugut pelaku,

“Polis telah menahan pelaku di rumahnya pada Jumaat lalu dan turut merampas sebuah set televisyen dan sekeping cakera video digital (VCD) lucah.”

Jika si pelaku ni disabit bersalah, pihak mahkamah akan penjarakan dia ni seumur hidup!

 

Baca : Datuk Pura-pura Bekalan Elektrik Terputus dan Ambil Kesempatan Rogol Cucu 13 Tahun

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?