Viral di Instagram Roslan Shah Upload Gambar Bogel, Sebenarnya….

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Sejak kebelakangan ni banyak betul ‘malaun’ yang suka sebarkan gambar lucah mirip selebriti lelaki kan? Dah macam trend pulak eh!

Tapi, lain pula cerita kali ni. Terbaru, Roslan Shah dikatakan menjadi mangsa penyebaran gambar bogel tapi mengejutkan, dia tidak pun menafikan yang foto tu adalah dirinya.

Menurut mStar, Roslan sendiri malah ada upload gambar tu di Instagram dan mengaku dan individu tersebut adalah dirinya. Kata Roslan, ada pihak cuba mengaibkan diri dia dengan sebarkan gambar tu. Siapa punya kerja pulak niiii.

Sumber: Instagram

Mengikut penjelasan Roslan sendiri, gambar tu adalah screenshot daripada video diambil oleh rakan dia sendiri tahun lepas atas tujuan untuk bergurau. Ketika tu, dia baru keluar toilet dan nak ambil tuala atas katil.

Dia kemudian minta kawannya padam gambar tu tapi rupa-rupanya dalam diam kawan dia masih simpan foto tu…

“Ia sebenarnya video yang dirakam oleh seorang rakan saya yang ingin bergurau selepas saya keluar dari bilik air ingin ambil tuala di atas katil.

“Saya minta dia padam video itu dan dia memberitahu sudah memadamnya namun tak sangka pula dia masih menyimpan sehingga tersebar.”

Sumber: Instagram

Dah la tak delete gambar tu, kawan Roslan juga turut sebarkan video tersebut kepada orang lain termasuklah musuhnya untuk tujuan mengaibkan. Walaupun tak tahu kenapa kawan dia buat macam tu, tapi Roslan kata dia just nak ambil langkah untuk maafkan perbuatan tu.

“Kawan saya ini berkawan dengan ‘musuh’ saya dan saya dapat tahu dia sudah berikan video itu kepada musuh-musuh saya.

“Tertekan dan rasa teraniaya itu memang ada kerana perbuatan itu boleh merosakkan karier saya, dengki tidak habis-habis.

“Saya tidak tahu apa salah saya tetapi saya pilih untuk maafkan sahaja dan akan lebih berhati-hati dalam memilih kawan selepas ini.”

Sumber: mStar

Tapi menurut Roslan, ada kemungkinan juga pihak lain yang sebarkan video tu sebab telefon dia pernah hilang. Dalam telefon tu masih ada video tersebut sebab dia belum sempat nak padam masa phone tu hilang.

Baca: Gambar Bogel Anak Rozita Che Wan Tersebar?

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!