[Video] Kejam! Individu Ikat Kucing Dalam Beg Plastik Sebelum Buang Tepi Jalan

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Siapa je yang tak suka dengan binatang kesayangan Rasulullah kan? Mana tak nya dah lah comel lepastu jarang banyak kerenah. So, siapa yang tergamak nak berlaku kejam pada kucing ni memang tak berhati perutlah.

Menerusi satu posting di Facebook, seorang individu telah kongsikan satu rakaman CCTV menunjukkan seorang lelaki membuang bungkusan plastik di tepi jalan.

Kalau korang tengok video dekat bawah ni, korang boleh nampak plastik tu bergerak-gerak. Rupa-rupanya lelaki tu buang kucinggg. Apa yang kejam sangat ni?

Dah lah buang kucing macam buang sampah lepastu pergi ikat kucing tu dalam plastik kenapa? Dah kucing tu mati lemas tak dapat bernafas dalam plastik. Allahu…

Menurut posting tersebut, kejadian ini berlaku di Selayang, Selangor. Nombor plat pun dah dapat diambil dari rakaman tersebut. So, kalau korang ternampak individu tersebut, bolehlah buat laporan polis ya?

Admin tak bolehlah tengok orang buat haiwan macam ni, kalau ya pun tak nak, lepaskan elok-elok. Banyak juga orang yang nak bela si comel ni.

 

Baca: Jutaan Kucing Liar Di Australia Bakal Dibunuh Dengan Menggunakan Sosej Beracun!

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson