“Terkejut weh” – Lelaki Ini Diserang Angsa Sampai Tergolek Buat Netizen Terhibur

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Pengalaman kena serang dengan binatang kadang-kadang mengerikan tapi selalunya boleh jadi bahan jenaka bila diingat balik. Lagi-lagi kalau benda tu jadi depan member, memang confirm kena bahan lah weh.

Ada satu cerita ni dari seorang lelaki yang menggunakan nama @amrlsani di Twitter pasal binatang serang manusia ni. Kejadian berlaku pada sebelah malam, dan menimpa abangnya. Memang lawak habis weh. Tak percaya korang tengok video kat bawah ni.

Tergolek weh

Admin tak tahu apa yang sebenarnya motif angsa tu, tapi kesian weh dekat mamat tu. Dari nak kunci pagar lagi nampak dia berhati-hati. Sekali kena serang tak tentu pasal sampai tergolek.

Itu lah admin pun ingat ada nak kena samun ke apa. Risau gak, sekali tengok angsa yang ambush dia. Berdekah weh tengok.

Bukan itik bro, tapi angsa. Itik biasanya baik je. Angsa ni memang tak relaks, orang lalu depan rumah pun dia bising.

Betul, time kecik-kecik dulu admin pernah kena kejar dengan binatang ni. Mencicit weh lari tak cukup tanah. Tapi memang lawak lah. Harap mamat tadi tu elok je, kalau tak puas hati, sembelih buat salai.

 

Baca: Wanita ‘Diserang’  Jaguar Di Zoo Lepas Cuba Panjat Pagar Untuk Selfie

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.