in

“Seronok sebar fitnah? – Mawar Karim Dedah Bukti Individu Bergelar ‘Datuk’ Sengaja Kaitkan Dia & Khairuddin

Collage 54

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Baru-baru ini, Ketua Polis Terengganu, Roslee Chik telah mengesahkan yang Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Datuk Khairuddin Aman Razali telah ditahan dan diperiksa di salah sebuah sekatan jalan raya di Kemaman pada 16 Mei lepas, lapor FMT.



Tak cukup dengan itu, tular cerita di aplikasi WhatsApp mengatakan ketika diperiksa, turut berada bersama dalam keretanya adalah bekas isteri Fizo Omar, Mawar Karim.

Oleh kerana ini, menerusi Instagram peribadinya, Mawar telah mendedahkan yang dia telah difitnah oleh seorang individu bergelar ‘Datuk’ dengan memuat naik tangkap layar perbualan di WhatsApp.

Mawar seperti memberi bayangan bahawa isu ini sengaja dibuat bagi menjatuhkan reputasi seseorang.

Seronok sangat ka dapat sebar berita fitnah ya? Apa maksud masa dah suntuk? Apa motif Dato ini ya? Apa agenda orang yang digelar Dato ini ya.”

Whatsapp Image 2021 05 30 At 9.53.39 Am E1622356628620

Tak cukup dengan itu Mawar turut sertakan gambar mengatakan salah seorang orang suruhan ‘Datuk’ tersebut ada di dalam gambar itu.

Screenshot 2021 05 30 At 10.12.24 Pm 768X1333 1

Terima kasih kerana anda telah menyebar fitnah dengan jayanya.”

Sebelum ini, Khairuddin telah mengeluarkan kenyataan menafikan beritanya ditahan di roadblock serta menafikan hubungannya dengan usahawan tersebut.

Tindakan undang-undang akan diambil kepada mana-mana pihak yang didapati menulis, menyiarkan atau menyebarkan cerita palsu dan tidak benar.”

 

Baca: Khairuddin: KKM Baru Tahu Menteri Ingkar Kuarantin Minggu Lepas Tapi Netizen Pelik Kompaun Dah Dibayar 7 Ogos Lalu?

Screenshot 2021 05 31 At 1.59.28 Pm

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.