“Saya tak boleh berhenti tengok..Buat saya turn on” – Suami ‘Enjoy’ Tengok Isteri ‘Main’ Dengan Lelaki Lain

Setelah 18 tahun mendirikan rumahtangga dan mempunyai 3 orang anak yang sudah meningkat remaja, si suami mula dapat discover sesuatu yang pelik pada dirinya.

Kisahnya bermula pada apabila pasangan ini menerima undangan daripada kawan lama untuk menghadiri majlis sambutan ulang tahun yang ke 40 isteri kawan lama tu.

 

Mula-mula isteri yang recommend

Pada hari tersebut, mereka bersama 8 lagi orang meraikannya di sebuah restoran. Habis meraikannya mereka dan satu lagi pasangan lain singgah ke rumah rakan lama itu untuk minum-minum kopi.

“Saya tak ingat siapa yang mula cetuskan idea untuk kita bertukar-tukar isteri”

Pada mulanya si suami ini sendiri tak tahu nak bagi reaksi macam mana, Tapi masa mereka pulang isterinya ada tanya samada dia berminat atau tak untuk melakukannya, sebab isterinya macam nak. Hahhh?!!

Pada waktu itu, dia masih was-was tapi memandangkan isterinya ok, dia pun terus hubungi kawannya keesokkan harinya untuk ‘sertai sesi tersebut’.

Dari sinilah perkara pelik ini mula berlaku…

 

Suami dapat tahu yang dia enjoy menontonnya

Mereka pergi ke rumah rakan pada hujung minggu berikutnya dan berborak sesama sendiri, kemudian semua orang pergi ke bilik mereka.

“Dia mula mencium isteri saya dan saya tak boleh berhenti nak tengok, saya pula mencium isteri dia dan kemudian terus ‘buat’ dengan wanita tersebut”

“Tapi apa yang betul-betul fokus kan saya adalah mendengar suara kenikmatan isteri saya.”

Sejak dari itu, mereka kerap melakukannya bahkan siap makin bertambah dengan dua pasangan lain lagi.

“Apa yang membuatkan saya suka pasal benda ni adalah melihat isteri saya melakukan hubungan ‘seks’ dengan lelaki lain”

Tapi selepas kekerapan mereka melakukan perkara ini, adalah satu malam ketika mereka berdua isterinya dah tak nak buat perkara ini sebab…

 

Mula-mula enjoy tapi lama-lama dah boring, suami tetap nak tapi..

“Dia kata mula-mula seronok tapi sekarang dah mula bosan. Saya agak kecewa sebab saya kalau boleh tak nak berhenti pun tapi tak guna juga kalau saya paksa dia melakukan perkara sedemikian. Adakah apa yang terjadi kepadanya itu satu perkara normal?”

Ini adalah satu confession yang dilakukan oleh seorang lelaki dari United Kingdom kepada The Sun. Wartawan yang menerima mesej ini tampil memberikan respon berkenaan dengan isu ini.

Menurutnya, ini hanyalah kepuasan diri sendiri dan jika ia diteruskan ianya hanyalah sekadar memberi tekanan kepada isteri kerana ia dilakukan tanpa rela.

 

Baca : “Tuhan bagi aku kon*k untuk aku pakai” – Pasangan Selamba Buat Seks Dalam Flight Depan Semua Penumpang

 

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?