“Sampai cantik macam tu bukan sebab berhabis duit, tapi…” – Wedding Planner Tunjuk Proses Transformasi ‘Dewan 5 Star’

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Rasanya tak perlu nak ceitakan lagi pasal transformasi dewan sekolah untuk majlis perkahwinan tu. Siapa lah yang tak terpukau bila melihat keindahan dekorasi dewan itu yang seakan-akan bertaraf 5 bintang padahal hanya dewan sekolah biasa.

Pasti ramai yang tertanya-tanya pasal kos perkahwinan yang tinggi tu kan? Disebabkan itu, perancang perkahwinan Wana FirmahWeddings memberikan penjelasan mengenai transformasi tersebut.

 

“Bukan sebab berhabis duit, tapi sebab BERHABIS TENAGA kitorang buat”

“Dewan tu transform sampai cntik mcmtu bukan sebab berhabis duit, tapi sebab BERHABIS TENAGA kitorang buat. So, sape yg wonder brape bnyk habis duit we simply cannot answer that. Maaf  Kalau tnya bape banyak tenaga habis, mcmana bole smpai jadi cntik cmni kitorang bole cerita

Itu la sebab nya dr awal sy buat ala2 dokumentari mcmana persiapan deko majlis ni..dari nikaj sampai sanding.

Ianya sejarah bagi kami.. Sgt istimewa.. Kenangan n pengalaman yg xnak lupa.

Maaf atas segala kekurangan.”

Ramai yang anggap jumlah kos yang dilabur untuk mendapatkan hasil tersebut. Namun begitu, menurut perancang perkahwinan ini, kos bukanlah bahan utama, tetapi tenaga yang penting. bagaimanapun mereka tidak mendedahkan harga transformasi tersebut.

Tapi kira berbaloilah dengan perubahan yang dilakukan, kalau nak kos mahal pun. Ada pelanggan yang nak murah tapi hasil lawa, ada pula wedding planner yang kenakan kos mahal tapi hasilnya ‘indah khabar dari rupa’

Foto Sebelum VS Selepas

Sumber : Facebook

   

 

Baca : 8 Wedding Photographer Area KL & Selangor Bawah Harga RM 1,500

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?