in

“Patutlah cepat besar, anak kembar” – Tak Sampai Sebulan, Lucinta Luna Kongsi ‘Maternity Photoshoot’ Dengan Teman Lelaki

Collage 49

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Lebih kurang sebulan yang lepas, Lucinta Luna telah menggegarkan netizen di Indonesia dan Malaysia dengan berita kehamilannya.



Malah, baru beberapa hari dia disahkan hamil, Lucinta telah kongsikan anak dalam kandungannya itu dah pun boleh tendang perutnya hingga susah dia nak berjalan dan terpaksa didukung ke hospital.

Kali ini, Lucinta sekali lagi mengejutkan followersnya dengan memuat naik beberapa gambar maternity photoshoot yang biasanya diambil oleh ibu-ibu hamil di bulan terakhir usia kandungan.

Melalui Instagram, Lucinta yang bergambar bersama teman lelaki ‘mat salleh’ itu turut memberitahu yang dia kini sedang hamil anak kembar dan telah pun memberikan nama untuk anak-anaknya itu. Amboi pantas ya!

PHOTOSHOOT MATERNITY WITH PAPA UR SON. Pasti anak2 kami Fattah dan Fattimah bangga sama kedua orang tuanya.”

 

Walaupun telah memberikan beberapa bukti menunjukkan yang dia “betul-betul” hamil, ramai netizen sukar untuk mempercayai Lucinta lebih-lebih lagi perut hamilnya kelihatan tak konsisten. Kejap besar kejap kecik.

“Itu mah buncit”

View this post on Instagram

A post shared by LUCINTALUNA (@lucintaluna_manjalita)

Screenshot 2021 05 28 At 2.32.38 Pm Down

Next week keluar pulaklah video dia beranak…

 

Baca: “I’m pregnat, tanggungjawab ya” – Lucinta Luna Umum Mengandung Anak Kekasih Mat Saleh

Screenshot 2021 05 28 At 2.40.55 Pm

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.