in ,

Pakcik Tuduh Anak Tak Nak Hantar Ke IJN, Nurse Tampil Dedah Kisah Sebenar…

Untitled Collage 16

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Baru-baru ni seorang pengguna Facebook Shahrul Nizam Sairi, berkongsi kisah pertemuannya dengan seorang warga emas yang mendakwa beliau datang dari Kuantan ke Kuala Lumpur seorang diri untuk mendapatkan rawatan di Institut Jantung Negara.



Lebih menyedihkan, beliau mendakwa anak-anaknya tidak mahu membantu dan hanya menghulurkan RM50 untuk dibuat duit minyak.

Sharul

Sharul2 1

Rata-rata pengguna media sosial yang membaca kisah tersebut meluahkan rasa terkilan kerana hilangnya rasa belas ihsan anak-anak terhadap bapa yang telah tua dan sakit.

Dari jauh dibiarkan datang menunggang motor sendirian.

Tidak lama selepas itu, seorang pengguna Facebook Norshila Ramli yang juga seorang jururawat — tampil pula dengan kisah sebaliknya.

Menurutnya, warga emas berkenaan mengalami masalah sakit mental dan baru sahaja discaj dari wadnya.

Shila 2

Sa2Sa1

Perkongsian Norshila itu kemudiannya tular, dan dia sekali lagi mengeluarkan satu kenyataan lain mendakwa bukannya berniat untuk mengaibkan mana-mana pihak.

Namun makluman itu hanya dikongsi agar tiada individu lain mengambil kesempatan ke atas warga emas tersebut, dan sebaliknya.

Sa3

Apa pun, there are always two sides to every story kan. Dalam kes ni, consider three sideslah. Mana tahu, ada ahli keluarga pakcik yang akan tampil untuk memperjelaskan segala kekeliruan yang timbul?

Semoga semuanya baik-baik belaka.

 

Baca: “Udah-udah la..Pakcik tu muka pasrah je” – Netizen Naik Jelak Tengok Lan Pet Pet Asyik Cium Pak Ya

Ya

 

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.