Lelaki Teruja Tengok Uqasha

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Pelakon cantik Uqasha Senrose merupakan antara selebriti tanah air yang selalu terpalit dengan kontroversi lagi-lagi kerana penampilannya.

Sejak membuka hijabnya, Uqasha tak segan silu dalam mengenakan pakaian yang agak seksi sehinggakan sering menjadi mangsa komen berbaur lucah daripada kaum lelaki di Malaysia ni. Korang ni pun, cuba jaga mata sikit.

Sumber: Instagram

Baru-baru ni, Uqasha sekali lagi dah memuat naik gambar ‘panas’ di Instagram yang menyebabkan kaum lelaki menjadi teruja! Erk.

Di dalam gambar tersebut, Uqasha mengenakan t-shirt berwarna putih dan skirt labuh berwarna kuning. Eh, takde lah seksi kan?

Sumber: Instagram

Betul, pakaian yang dikenakan Uqasha tidak menampakkan kulitnya, tetapi ia masih dilihat sebagai seksi kerana sedikit ketat terutamanya di bahagian dada.

Sumber: Instagram

Hal ini menyebabkan ramai lelaki menulis komen panas apabila dah dipayungkan dengan gambar tersebut. Ish..Ish…

“Kesabaranku telah digoda.”

“Perh besarnya”

“Haih, dia buat kita terseksa hidup bujang”

“Nak meletup dah tuu..”

“Buah epal dia paduuu…”

Tak cukup dengan itu, ramai juga yang meninggalkan komen lucah melampau pada gambar tersebut!

Sumber: Cari

Sementara itu, ada juga segelintir yang kecam pelakon ini kerana mengenakan pakaian sebegitu dan menunjukkan kepada orang ramai. Mereka juga menasihatkannya supaya menjaga maruah sebagai seorang muslimah.

“Orang Islam ke apa ni?”

“Seronok eh tayang buah dada?”

“Mananya maruah seorang wanita? Semoga pintu hidayah terbuka untuk mu…”

“Janganlah bangga menjadi tatapan lelaki. Sebab bila kamu memilih untuk mempamerkan atau mendedahkan aurat, bererti kamu memilih untuk meletakkan maruah kamu serendah-rendahnya pada pandangan seorang lelaki.”

Ini bukanlah gambar pertama Uqasha yang mendapat komen macam ni di Instagram tapi nampaknya dia tidak mengambil serius akan hal ini. Semoga ada perubahan lepas ni.

Yang tukang komen pun, cubalah bawak mengucap…

Baca: “Your ass is hot” – Uqasha Senrose Bengang Peminat Minta Gambar Bogel di Instagram

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Amalina Zainal

Seorang yang optimis dan teliti serta berkemahiran dalam berkomunikasi; boleh bekerja dalam pasukan, berfikiran terbuka dan seorang yang menepati masa.