in

“Kutuk mak aku lahir kan aku ank luar nikah” – Lelaki ‘Spill Tea’ Bila Ex Crush Canang ‘Voice Note’ Untuk Buka Aib Di Twitter

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Di zaman-zaman netizen ni, semua aspek dalam diri kita akan diperhatikan, kalau ada point sikit je dah jadi bahan untuk dipersendakan. Kadang-kadang, hal lama pun ‘bahan’ kalau ada orang yang tak bertanggungjawab ini ada niat nak memalukan diri seperti mana yang dialami oleh Adli Adnan.



Tak ada angin, tak ada ribut, voice note yang dua tahun lepas diajukan kepada wanita yang kini dianggap bekas crush itu viral hari ini.

 

Benda voice ni dua tahun lepas”

El989Jeuyaafhr1

Ia semestinya telah membuka aib Adli apabila voice note yang menceritakan tentang luahan hatinya itu disebarkan. Lebih-lebih lagi apabila ia sudah lama berlalu.

Dilabel sebagai lelaki psiko oleh wanita tersebut, malah lebih teruk lagi siap hina ibunya mengandungkan anak luar nikah lagi.

Perkongsian kat atas ni bagaimanapun telah dipadamkan. Disebabkan itu lah Adli bengang kerana insiden lama diungkit kembali dengan tujuan nak membuka aibnya, jadi Adli pun spill tea untuk cerita pasal wanita yang buka aibnya tu.

 

Maki aku, kutuk mak aku lahirkan anak luar nikah, contact mak aku”

Voicenote 1 Voicenote2 1 Voicenote3 1 Voicenote4 1 Voicenote5 1

Terpanggil dengan pendedahan Adli, wanita yang dimaksudkan, Najah pula bagi repson untuk membela dirinya. Katanya Adli ni putar belit, siap kata hambur fitnah dan bertindak nak buat laporan polis.

Dikatakan, mereka berkenalan melalui online game, dan pada masa itu Najah melayan si Adli sebab masa tu Najah tengah ada masalah dalam hubungan cintanya.

Nak tahu apa kisahnya, baca ni…

 

Muka nampak baik tapi hati busuk”

https://twitter.com/najahsayhello/status/1206831829161893888

Hurm, mana satu yang betul eh? Apapun, tak perlulah kita nak badutkan diri kita untuk bergaduh di alam maya sebaiknya berbincang dengan cara baik. Netizen cuma grab popcorn je bila tengok drama ni.

 

Baca : Wanita ‘Crash’ Majlis Perkahwinan Bekas Kekasih Pakai Gaun Pengantin Sambil Merayu Minta Maaf

Wedding 1

 

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.