“Kau pijak maruah aku!” – Wanita Bengang Kena Game Dengan Kawan Baik Sendiri, Konon Tawar Khidmat Seks Demi Wang

Sebab itulah orang kata, kalau berkawan janganlah sampai 100% percaya bila ia melibatkan barangan peribadi macam kad pengenalan, akaun bank dan lain-lain.

Menerusi perkongsian di Facebook, seorang wanita baru-baru ni telah meluahkan rasa tak puas hatinya terhadap seorang ‘rakan baik’ yang telah membuat onar melibatkan namanya dan khidmat seks demi mendapat wang. Whaaat?

 

“Silap aku cepat kesian kat orang. Silap aku kutip kau. Aku layan kau macam family… Tapi ini ke balasan kau kat aku?”

Menurut mangsa di postingnya, dia telah kena ‘tikam belakang’ dengan sahabat yang dianggap macam keluarga sendiri apabila rakannya ini telah menjual namanya untuk khidmat seks demi mendapatkan wang.

Mangsa dapat tahu mengenai hal ini pun lepas ada orang lain yang beritahu IC nya digunakan untuk kegiatan yang tak elok. Adoi! 

Sumber: Facebook

 

“Aku minta maaf, aku terpaksa. Aku nak cari duit nak bayar hutang orang” 

Walau bagaimanapun, mangsa telah pun membuat laporan polis dan suspek pulak sudah meminta maaf. Katanya, si suspek tu terdesak nakkan wang dan terpaksa gunakan IC dan wajah kawan dia demi nak meminjam wang. Haih min tak fahamlah orang macam ni. 

Sumber: Facebook

Min harap korang ambillah kisah ini sebagai pengajaran untuk jangan terlalu percayakan orang. Sedangkan family members sendiri pun boleh scam adik kakak sendiri, inikan pulang orang luar yang bergelar sahabat. Hati-hati! 

Baca: “Aku doa mu mati eksiden belake” – Anak Bengang Scammer Tipu Duit Mak Ayahnya Hampir RM16,000 Untuk Beli Oven Konon Harga RM4000

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!