in

“Kau cantik, rampas hak orang tak? Lemah!” – [VIDEO] TikTok Bekas Madu Izreen Azminda Tarik Perhatian Ramai

Ft Intan Buat Tiktok Pasal Perampas

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Satu video viral pernah mendapat kritikan teruk daripada netizen apabila seorang gadis yang mempertikaikan wanita lain yang tidak memakai niqab itu dianggap lemah.



Bagaimanapun, wanita itu telah membuat permohonan maaf secara terbuka, namun cara ayat yang digunakan itu telah menjadi parodi orang ramai dan ia meleret menjadi satu parodi sarkastik untuk sesetengah orang.

 

Kau cantik? Rampas hak orang tak? Rampas? Lemah!”

Salah seorang yang turut serta trend ini adalah bekas madu kepada pelakon Izreen Azminda, Intan Saleh.

@intanroxssaleh

#forfunonly

♬ original sound – Nurhayatitahirr – Nurhayatitahirr

Disebabkan itu netizen mula ‘hidu’ sesuatu dengan audio yang digunakan itu, ada orang yang menegur dirinya melakukan perkara sedemikian kerana Intan dengan bekas madunya itu sudah bermaafan menerusi program Melodi yang pernah viral baru-baru ini, namun bagi Intan, dia buat hanya sekadar untuk suka-suka.

@intanroxssaleh

Reply to @missharummaneh

♬ original sound – intanroxssaleh – intanroxssaleh

 

Dalam pada itu, ada juga netizen yang menyindir dirinya seandainya Izreen ada balas semula kata-katanya itu menerusi ruangan komen, namun ini respon Intan..

@intanroxssaleh

Reply to @moksuadik

♬ original sound – intanroxssaleh – intanroxssaleh

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata sokong dengan Intan dan ada yang menyatakan bahawa mereka puas tengok content ini.

Intan Buat Tiktok Pasal Perampas Intan Buat Tiktok Pasal Perampas 2 Intan Buat Tiktok Pasal Perampas 3 Intan Buat Tiktok Pasal Perampas 4 Intan Buat Tiktok Pasal Perampas 6

Untuk rekod, isu penceraian Intan bersama bekas suaminya, Ude pernah menjadi bualan hangat ekoran dengan pernikahan Ude dengan pelakon itu sebelum bercerai.

Baca : “Saya diberitahu tidak akan ada sesi terbabit” – Intan Dakwa Hanya Diundang Sebagai Jemputan, Tiada Sesi Bermaafan Dalam Melodi Raya

Izreen4

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.