“Goblok lu anjing” – Youtuber Kantoi Buat Seks Dengan Pelajar Sekolah, Video Tersebar di Media Sosial

Seorang Youtuber Indonesia yang terkenal dengan membuat bermacam jenis video prank kantoi berzina dengan gadis bawah umur. Perbuatan terkutuk Ricky dan gadis bernama Salsabilla itu terbongkar sebab video seks mereka tersebar di Whatsapp dan media sosial sejak pertengahan Mei lagi. 

Sumber: Chirpstory

Menurut Sultra, terdapat tiga video seks yang tersebar dan gadis tersebut merupakan pelajar cemerlang di sebuah SMP dekat Banyuwangi jadi pihak sekolah terpaksa masuk campur.

Difahamkan Ricky dan Salsabilla adalah pasangan kekasih dan memang terkenal dalam kalangan pengikut mereka. Orang ramai mula heboh bercakap tentang pasangan di semua platform media sosial.

Sumber: Kaskus

Apatah dengan penampilan gadis itu yang sebenarnya bertudung, jadi netizen sangat terkejut bila video mereka berdua tersebar. Namun, selepas isu ini jadi sangat kecoh, Ricky tampil beri kenyataan dekat instastory dia.

Ricky tidak menafikan video itu adalah dirinya dan Salsabilla, malah mengakui video tersebut adalah video lama yang dirakamnya setahun lepas.

Sebab nak masalah ni cepat selesai, aku buat video klarifikasi lengkap secepatnya.”

Menurut Tribun, dalam kesemua video yang tersebar tu Ricky dan Salsabilla dilihat saling bertukar tangan merakam aksi mereka sendiri ketika berhubungan seks.

Sumber: Wtibo
Sumber: Viral Pie

Pengikut mereka di media sosial yang terkejut masing-masing memberi pelbagai reaksi dan komen. Ada yang cakap mereka tak sangka kerana pasangan itu ‘nampak baik’ dan tidak bermasalah.

“Geli tengok.”

“Youtuber memang suka buat video. Semua nak dirakam.”

“Bodo amat.”

“Masih pelajar tapi dah tak ada dara. Susah ke nak simpan dara sampai nikah?”

“Rosak anak-anak sekarang.”

Baca: “Bodoh apa korang” – Foto Dengan Aliff Aziz Diranjang Tersebar? Gadis 17 Tahun Perjelaskan Hal Sebenar

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!