in

Untuk Hiburkan ‘Subscribers’, YouTuber Ini Rela ‘Ditanam Hidup-hidup’ Di Dalam Keranda Selama 50 Jam

Untuk Hiburkan Subscribers Youtuber Ini Rela Ditanam Hidup Hidup Di Dalam Keranda Selama 50 Jam

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Beranikah anda untuk duduk di dalam keranda yang kemudiannya akan ditanam di dalam tanah?



Itulah kerja ‘gila’ yang dilakukan oleh seorang YouTuber terkenal, MrBeast apabila lelaki ini menghabiskan masa berseorangan selama 50 jam di dalam sebuah keranda.

Mrbeast E1617502341797

Lebih mengagumkan, MrBeast atau nama sebenarnya, Jimmy Donaldson rela keranda terbabit ditanam di dalam tanah selama tempoh lebih dua hari tersebut. Semuanya dilakukan untuk menghiburkan 57.9 juta subscribers (ketika artikel ini ditulis) di YouTube.

Anda boleh tonton video penuh MrBeast di bawah:

Setakat artikel ini ditulis, video viral berdurasi 12 minit itu sudah mendapat 58 juta tontonan dan 3.2 juta tanda suka.

Youtuber E1617502413307

Menerusi video terbabit, Donaldson dilihat masuk ke dalam keranda. Dia dibekalkan dengan makanan, minuman, bantal dan selimut untuk kegunaannya sepanjang 50 jam ditanam di dalam tanah.

Selain itu, di dalam keranda Donaldson juga ada dilengkapi beberapa kamera pengawasan yang diperhatikan rakan-rakannya dari atas tanah. Malah, YouTuber itu juga diberikan walkie-talkie untuk berhubung.

Bagi menunjukkan betapa serius cabaran itu, rakan YouTuber terbabit meletakkan batu nisan berukir MrBeast di atas ‘pusara’ Donaldson.

Untuk pengetahuan anda, dalam video terbabit, rakan Donaldson ada menerangkan bagaimana YouTuber itu bernafas di dalam keranda. Selain itu, sebagai langkah berjaga-jaga, medic juga sudah bersiap-sedia di lokasi untuk membantu.

Donaldson E1617502743708

Kira-kira 24 jam ditanam di dalam tanah, Donaldson mula mengadu bahagian belakang badannya sakit, dia berasa sangat bosan dan bau di dalam keranda itu agak kurang menyenangkan. Malah, lelaki itu juga mengaku dia berasa claustrophobic disebabkan ruang keranda yang sempit.

Pun begitu, Donaldson berjaya duduk di dalam keranda berkenaan selama 50 jam.

Meninjau di ruangan komen video terbabit, rata-rata netizen memberi pujian atas usaha dan keberanian Donaldson untuk menghiburkan subscribersnya.

Sumber: MrBeast, NDTV

Baca: “Dah malas bela, buang macam tu je” – Anjing Ditanam Hidup-hidup, Akhirnya Berjaya Keluar Dari ‘Kubur’ Sendiri

Ft Anjing E1617502852494

Sumber: LADBible
Sumber: ScoopWhoop

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.