“Rupanya lesbian” – Pakai Tudung Labuh, Bakal Kahwin Dengan Ustaz Tapi Masih Tak Boleh Buang Nafsu Songsang

Isu hubungan sejenis bukanlah sesuatu yang baru dalam masyarakat kita. Memang kalau nak diikutkan, golongan ini dah tak ada segan silu menayangkan hubungan mesra mereka di tempat awam.

Tapi, lain pula bagi seorang wanita yang hanya mahu dikenali sebagai K ni. Melalui satu website, K buat pengakuan bahawa dia ketagih dengan cinta sejenis bersama kawan baik dia sendiri. Cuma hubungan mereka tidak berjaya dihidu oleh sesiapa pun kerana dia menyorok di sebalik tudung yang labuh dengan imej muslimah sejati.

Jom ikuti perkongsian K:

 

Lagi 2 bulan nak kahwin, masih sayangkan kawan baik

Menurut K, dia dan rakan baiknya, Izzah rapat sejak tingkatan 2. Lepas dia broke up dengan ex boyfriend masa tingkatan 5, K mula benci pada lelaki. Tanpa dia sedar, dalam diam dia terlibat dalam hubungan songsang dengan Izzah. Lebih dahsyat, K mengaku dia akan membelanjakan duit untuk Izzah dan in return, wanita itu perlu puaskan nafsu dia!

Sumber: Blog

 

“Aku solat tapi aku still tak boleh nak lawan nafsu songsang tu”

Aku nampak alim je dengan kawan kawan bila aku join usrah time asasi tapi sebaliknya hanya Tuhan yang tahu.”

Sumber: Blog

 

“Aku nak berubah.  Aku menyesal terlibat dalam lesbian…”

Sumber: Blog

“Dia kenal aku pun sebab kawan kawan aku. Dan memang kawan kawan aku tak pernah pun tahu tentang perasaan sonsang aku sebab nampak aku macam normal dan muslimah sejati. Sebenarnya tak. Aku sengsara dan aku benci hidup dengan perasaan cintakan seorg perempuan even aku ni seorg perempuan. Aku memang trauma berkawan baik dengan perempuan sebab aku takut aku terjatuh cinta plak.”

 

“Layakkah aku bergelar isteri seorang ustaz?”

Semakin dekat pernikahan aku dengan tunang aku, aku rasa taknak kahwin. Sebab perasaan cinta aku kat tunang aku tak sebesar cinta aku pada si Izzah.”

Sumber: Blog

 

“Aku harap korang yang berkawan baik sesama jantina jangan sampai berlesbian/ gay…”

Sumber: Blog

 

Setiap orang ada cerita yang berbeza. Harap K dapat kuatkan semangat dan lupakan kawan dia serta hubungan songsang yang pernah berlaku antara dorang…

Baca: “Mesej berguna dianggap negatif” – RTM Pertahan ‘Demi Tuhan Aku Bersaksi’, Tetap Mahu Tayang Drama Tema ‘Semburit’

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!